Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

har helt och hållet fastnat i bianco hills..

tror att det är 4:e banan eller nått..det är i alla fall med det lortiga vattnet..har inte en aning om vad jag ska göra? :(

Skrivet

Bakom väderkvarnen finns det en grotta som du ska ta dit till. Hoppa dit med svävarmusntycket där det finns fyra stockar framför. Efter det är det bara att hoppa in i grottan och du har kommit till en ny warp zone.

Skrivet

nehej, var det episod 4? Jag trodde du menade episod 6 på bianco hills. På episod 4 ska du ta dig runt i byn och samla på dig åtta röda mynt.

Från starten så är det över ån, sedan är du framme vid byn. I detta område finns det åtta röda mynt som du får leta upp (finns oftast på hustaken eller linorna emellan).

Skrivet

Nu hänger jag inte alls med... Är du på banan med väderkvarnen? Det är nämligen första banan Bianco Hills. Sedan vore det mycket bra om du kunde nämna vilken episod du är på.

Det finns en episod som heter "The Secret Of The Dirty Lake", är det den du är på? Isåfall har jag redan skrivit vad du ska göra, nämligen att ta dig till grottan bakom väderkvarnen. Det finns säkert olika sätt att ta sig dit men enligt mig är det lättaste sättet att använda "hoover nozzle" och sväva bort till stockarna som ligger i sjön utanför grottan. För att nå till dessa är det lättast att hoppa från baksidan av väderkvarnen där även stockarna är. Det är bara att testa.

• 3 veckor senare...
Skrivet

ja,det är episoden med "the secret of the dirty lake"..men vilken av grottorna menar du?för det finns en som man kommer till en sån där "extra" -bana när man ska hoppa på olika föremål för att ta sig fram? sen som är uppe i slänten eller vad man ska kalla det..den har jag redan klarat nämligen..

men det finns ju även till ställe, men från det strömmar det vatten...det med stockarna som ligger o guppar framför..är det där jag ska in??

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Japp. Du ska till grottan med stockarna framför.

Skrivet

Då skadar man sig när man går åvanför vattenutan... <_<

Jo, fast faktum är att man får Turbo Nozzle när man redan har kommit till grottan som man ska in i. B)
  • Skapa ny...