Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Vilken av dessa avatars ska jag ha som min avatar. 1:an<--LÄNK 2:an<--LÄNK 3:an<--LÄNK 4:an<--LÄNK Vad tycker ni. Det skulle vara hjälpsamt om ni sa vad jag ska förbättra. Må den bästa avatarn vinna! Om jag fattat rätt så är stälningen: 1an=4:a 2an=2:a 3an=3:a 4an=1:a PS.Pm:a mig om ni vill köpa en med ert namn. DS. Redigerat 7 April 2006 av Miglot af eraon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Du ska ha 2'an ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag tycker att du ska ha 4:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Ingen alls ärligt talat, gör en tävling så får du fina bidrag ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Inte ettan iaf, den var inte alls bra faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Jag gillar 3:an för att jag vet bakgrunden till rendern. Det är en flash film jag gillar. @Portan det är inte lika kul dessutom är det bättre att göra egna så man kan bli bättre. Förresten är alla gjorda i årdning det är därför som 1:an är ful. Redigerat 6 April 2006 av Miglot af eraon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 lätt 3:an, den enda snygga ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 4:an är klart bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Ta 4:an för i he****e...skoja bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Tvåan. ;) Tycker att den var snyggast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 4:an ;) den ända som var snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg