Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

nopp.

det är den ända saken som är nönvändi och så använder man dän där snabbhets grejen också

då kan du inte ha spelat warrior mycket för du kan inte hålla aggro genom bara heroic strike du måste använda saker som sunder armor, taunt och sådant med.

Skrivet

nopp.

det är den ända saken som är nönvändi och så använder man dän där snabbhets grejen också

Är du dum eller? Hur gammal är du? 6?
Skrivet (redigerat)

asså, själv klart har warrior andra attacker men man kan ju inte vinna strider med dem så jätte lätt för att de är typ så t.ex fiendes equip blir sämre å sont det fattar väll jag med, men dem attackerna som är bra är ju typ bara heronic strike. ialla fall så långt som jag kom så sluta och vara så krångliga

Redigerat av knölföda
Skrivet

asså, själv klart har warrior andra attacker men man kan ju inte vinna strider med dem så jätte lätt för att de är typ så t.ex fiendes equip blir sämre å sont det fattar väll jag med, men dem attackerna som är bra är ju typ bara heronic strike. ialla fall så långt som jag kom så sluta och vara så krångliga

vad gick du till för lvl då? 4?

Skrivet

jaså, läste inte det :P

och ja, man blir owerpowered som djur!

man springer alltid snabbare föruom i björnform!

catform=30% snabbare (med talents)

travelform=40%snabbare (inga talents behövs)

Gäst DonKeN
Skrivet

Gillar du och fo stora crit hit so ska du vara warrior. De blir otroligt starka efter lv 40.

• Skapa ny...