Larath Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Därför ska man ha paladin som tank. Använd magisköld. Resten får skjuta alla spell på monstret. warriors är bättre tanks pga mer aggro dragen av attacker, taunt, defensive stance och dom har mer armor och hp generellt sett genom att paladins måste tänka på mana med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 (redigerat) asså jag vill bara ha en class som är rolig har tängt på rouge ;) och mail är inte så speciet snyggt bra men fult rouge har dem snyggast armor tycket jag. Redigerat 7 April 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 asså jag vill bara ha en class som är rolig har tängt på rouge ;) och mail är inte så speciet snyggt bra men fult rouge har dem snyggast armor tycket jag. Rogue sägs vara bland dom klasser man måste vara mest aktiv med och som är bland dom roligaste att köra med. Men plate armor är överlägset snyggast enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 har inte använt plate än ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 har inte använt plate än ;) Plate kan man bara använda i lvl 40 och om man e Warrior om ja inte minns helt fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 har inte använt plate än ;) Paladins med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 1. rogues e skitroliga 2. NEEEEJ Paladins ska ha Tailoring o Leatherworking 3. Paladins och Warriors är nästan lika bra som tank. Så länge paladinen lyckas hålla aggro me feg-skölden så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 paladiner kan bara va allinace Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) Rouge är ju tråkiga. Ända som är bra att dem slår snabbt och kan använda stealth. Själv är jag en druid fast funderar på och bli warrior. Dessutom tål inte Rouge så mycket stryk. Redigerat 8 April 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 tjaa har vatt druid och dem använder soma tråkiga taktik som mage män när man är djur så kanske det är roligare ;) och warrior är as trågika dem man trycker bara på heronic strike hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 tjaa har vatt druid och dem använder soma tråkiga taktik som mage män när man är djur så kanske det är roligare ;) och warrior är as trågika dem man trycker bara på heronic strike hela tiden gör det i en instance och du blir hatad av alla(som warrior alltså). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 tjaa har vatt druid och dem använder soma tråkiga taktik som mage män när man är djur så kanske det är roligare ;) och warrior är as trågika dem man trycker bara på heronic strike hela tiden "Trycker bara på heronic strike hela tiden".Skojar du eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg