Hoppa till innehåll

Class På Wow

Rekommendera inlägg

Därför ska man ha paladin som tank. Använd magisköld. Resten får skjuta alla spell på monstret.

warriors är bättre tanks pga mer aggro dragen av attacker, taunt, defensive stance och dom har mer armor och hp generellt sett genom att paladins måste tänka på mana med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

asså jag vill bara ha en class som är rolig har tängt på rouge ;)

och mail är inte så speciet snyggt bra men fult rouge har dem snyggast armor tycket jag.

Rogue sägs vara bland dom klasser man måste vara mest aktiv med och som är bland dom roligaste att köra med. Men plate armor är överlägset snyggast enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

1. rogues e skitroliga

2. NEEEEJ Paladins ska ha Tailoring o Leatherworking

3. Paladins och Warriors är nästan lika bra som tank. Så länge paladinen lyckas hålla aggro me feg-skölden så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Rouge är ju tråkiga. Ända som är bra att dem slår snabbt och kan använda stealth.

Själv är jag en druid fast funderar på och bli warrior.

Dessutom tål inte Rouge så mycket stryk.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjaa har vatt druid och dem använder soma tråkiga taktik som mage män när man är djur så kanske det är roligare ;)  och warrior är as trågika dem man trycker bara på heronic strike hela tiden

gör det i en instance och du blir hatad av alla(som warrior alltså).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjaa har vatt druid och dem använder soma tråkiga taktik som mage män när man är djur så kanske det är roligare ;)  och warrior är as trågika dem man trycker bara på heronic strike hela tiden

"Trycker bara på heronic strike hela tiden".

Skojar du eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...