knölföda Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 nopp. det är den ända saken som är nönvändi och så använder man dän där snabbhets grejen också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 nopp. det är den ända saken som är nönvändi och så använder man dän där snabbhets grejen också då kan du inte ha spelat warrior mycket för du kan inte hålla aggro genom bara heroic strike du måste använda saker som sunder armor, taunt och sådant med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 nopp. det är den ända saken som är nönvändi och så använder man dän där snabbhets grejen också Är du dum eller? Hur gammal är du? 6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 haha ja... gör en druid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) asså, själv klart har warrior andra attacker men man kan ju inte vinna strider med dem så jätte lätt för att de är typ så t.ex fiendes equip blir sämre å sont det fattar väll jag med, men dem attackerna som är bra är ju typ bara heronic strike. ialla fall så långt som jag kom så sluta och vara så krångliga Redigerat 11 April 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 asså, själv klart har warrior andra attacker men man kan ju inte vinna strider med dem så jätte lätt för att de är typ så t.ex fiendes equip blir sämre å sont det fattar väll jag med, men dem attackerna som är bra är ju typ bara heronic strike. ialla fall så långt som jag kom så sluta och vara så krångliga vad gick du till för lvl då? 4? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 18 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Gjorde du någon instance och TANKADE då? Ja, spelade du så som du säger så blev du troligtvis kickad på 2 röda sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 http://forum.fuska.se/Favorit_Class-t62455.html där finns en omröstning på klasserna! just nu leder druid tror jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag sa innan att jag inte gillade druid men jag körde den bara till lv.11 eller blir det kul man är ett djur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jaså, läste inte det :P och ja, man blir owerpowered som djur! man springer alltid snabbare föruom i björnform! catform=30% snabbare (med talents) travelform=40%snabbare (inga talents behövs) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Gillar du och fo stora crit hit so ska du vara warrior. De blir otroligt starka efter lv 40. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg