CommanderCody Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Inne på festen på första banan på bond nightfire vad ska man göra då?? Citera
CeZ Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Man ska spionera på ett möte sen hämta dina prylar & vapen och sen fotografera alla tjejer. Citera
Dolphin Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Kan tillägga att du får kamerna och lite andra saker genom att gå fram till servitrisen på partyt. Citera
razzweeman Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 men hon i röd jacka är ju inte så lätt at fota har någon nått tips? Citera
CeZ Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Ställ dig vid henne (nära.) Sen tar du fram kameran, väntar att hon ska titta mot dig och sen tar du kortet. svårt? :meddum: Citera
CommanderCody Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Skrivet 8 April 2006 det står att man ska få dem att titta på sig men det har jag gjort men det står att jag inte har det..!? Citera
CeZ Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Har du verkligen ögonkontakt? Annars kanske du redan tagit ett bra kort på henne. Citera
Inside Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 (redigerat) det står att man ska få dem att titta på sig men det har jag gjort men det står att jag inte har det..!? <{POST_SNAPBACK}> [/quote Står det att du inte har gjort det??? Konstigt Redigerat 9 April 2006 av Legolas95 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.