åäö Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) hej är det non som har klarat shadow tempel jag är just där nu snälla kan non skriva hur man klarar det.har klarat tre tempel :cool: . ps.när man ska gå in där det finns en statu säger böhver Lens of truth. :bah: . Redigerat 8 April 2006 av åäö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Först måste du lära dig song of storms ( I väderkvanen vuxen ) och bli liten. Gå in i väderkvanen och spela song of storms. Vattnet i den gamla brunnen kommer försvinna. Utforska brunnen tills du får Lens os Truth som du kan använda till att se gömda eller onsynliga saker i Shadow Tempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Först måste du lära dig song of storms ( I väderkvanen vuxen ) och bli liten. Gå in i väderkvanen och spela song of storms. Vattnet i den gamla brunnen kommer försvinna. Utforska brunnen tills du får Lens os Truth som du kan använda till att se gömda eller onsynliga saker i Shadow Tempel. tackar det funkade :cool: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Först måste du lära dig song of storms ( I väderkvanen vuxen ) och bli liten. Gå in i väderkvanen och spela song of storms. Vattnet i den gamla brunnen kommer försvinna. Utforska brunnen tills du får Lens os Truth som du kan använda till att se gömda eller onsynliga saker i Shadow Tempel. man behöver bara lens of truth till en sak i templet va? bossen alltså, jag spelade tills man ska samla stora rupees (vita) utan att hämta den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Först måste du lära dig song of storms ( I väderkvanen vuxen ) och bli liten. Gå in i väderkvanen och spela song of storms. Vattnet i den gamla brunnen kommer försvinna. Utforska brunnen tills du får Lens os Truth som du kan använda till att se gömda eller onsynliga saker i Shadow Tempel. men det e lite enklare med lens of truth fast det e trögt att få det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 man behöver bara lens of truth till en sak i templet va? bossen alltså, jag spelade tills man ska samla stora rupees (vita) utan att hämta den. Ok, man behöver den inte före bossen, men det blir VÄLDIGT lättare, särskilt om man spelar det först gången. PS. Vilka vita rupees? Det finns väl 3 rum med vita rupees? Fast jag kanske blandar ihop det med Master Quest... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girl_PRO Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 hej är det non som har klarat shadow tempel jag är just där nu snälla kan non skriva hur man klarar det.har klarat tre tempel :cool: . ps.när man ska gå in där det finns en statu säger böhver Lens of truth. :bah: . För att klara shadow tempel behöver du ju Lens of truth och den hittar du i brunnen i kakariko när du är liten sen kan du ju kolla på han mezoks eller va han heter guide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 exakt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 hej är det non som har klarat shadow tempel jag är just där nu snälla kan non skriva hur man klarar det.har klarat tre tempel :cool: . ps.när man ska gå in där det finns en statu säger böhver Lens of truth. :bah: . Det är inte han guide, han har kopierat den, om jag inte har helt fel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg