-=jedi knight=- Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 VAR FÅR MAN "TURNIPS"!!!!! :angry: Fråga snällt... Du köper de av Joan varje söndag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Kan någon ge ett tips på hur man tjänar pengar fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Fiska.. Red Snapper får man jättemycket pengar för! Gräv efter fossil.. Jag fick 4.000 bells av Nook för bara en T-Rex skalle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Fiska.. Red Snapper får man jättemycket pengar för! Gräv efter fossil.. Jag fick 4.000 bells av Nook för bara en T-Rex skalle! Tack för tipset! Jag sålde 2 fosiler för 9.000 bells :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 plz jag vet inte hur man köper eller selljer :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 plz jag vet inte hur man köper eller selljer :blink: Om du precis fått spelet måste du göra klart Tom Nooks uppdrag frst för annars kan du inte göra nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) plz jag vet inte hur man köper eller selljer :blink: han sa att jag ska till nån eller något nära town house kan nån ssega var?! :blink: Redigerat 14 Maj 2006 av nån annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Kandu skriva av exakt hur han sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) tyvär jag minns inte riktigt men det var någon ting på b och jag tror det var det sista updraget Redigerat 14 Maj 2006 av nån annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Tyvärr men det är omöjligt att hjälpa dig om du inte snackar med han igen och skriver av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) jag tror att han sa typ broker nånting. plz HELP ME!!!! elller det kanske va nån mayor... jag vet att det finns nån mayor men var...? Redigerat 14 Maj 2006 av nån annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 kan man jobba på animal crossing? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg