Needbananas Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 jag vet inte men svara på min fråga först jag nästan stessar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 jag tror det är updraget du ska snaka med alla i din stad...jag är inte säker på det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 (redigerat) vadå? jag har snackat med alla och det funkar inte... hur ska man prata... <_< HELP ME! Redigerat 16 Maj 2006 av nån annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 har du snakat med alla tillochmed sköldpaddan utanför town hall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 har du snakat med alla tillochmed sköldpaddan utanför town hall? jäpp men vad gör man sen?! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Rapportera tillbaka till Tom Nook? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 men ni säger att jag ska kolla vad han vill att jag ska göra men först fick jag uppdraget och sen säger han bara att jag ska skynda mig. men det e ju nåra som flyttar in ska jag vänta på resten :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 du,jag tror broker egentligen är typ brake.Alltså,en rast. :) Och det där uppdraget snacka med alla,det är inget uppdrag,det är så att du bara ska prata med alla i stan. :) Sammanlagt:du får en rast för att prata med alla i stan. När du gjort det arbetar du igen.(I think it is so) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 du,jag tror broker egentligen är typ brake.Alltså,en rast. :) Och det där uppdraget snacka med alla,det är inget uppdrag,det är så att du bara ska prata med alla i stan. :) Sammanlagt:du får en rast för att prata med alla i stan. När du gjort det arbetar du igen.(I think it is so) du ska prata med varje person 2 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Okej, tror jag kommer vinna den, har planterat blommor runt hela mitt hus, och dom andra har 4-5 blommor! :bah: om man vill vinna är det bara att ta grannarnas blommor & som vanligt blir dom aldrig arja :cool: så gjorde jag men man ska ju inte överdriva & ta för många blommor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 du,jag tror broker egentligen är typ brake.Alltså,en rast. :) Och det där uppdraget snacka med alla,det är inget uppdrag,det är så att du bara ska prata med alla i stan. :) Sammanlagt:du får en rast för att prata med alla i stan. När du gjort det arbetar du igen.(I think it is so) behövs ingen hjälp längre. det var när man skulle sätta upp reklam på anslags tavlan men tack endå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 om du precis börjat så får du vänta tills han får in den. för mig har vatten kannan alltid varit där, men ja har en fråga, vaffö står det 1/6 där på sidan ibland. typ dag 1 av 6 eller vadå vad menas med de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg