Fusion Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Har märkt att många avatar\banner tävlingar inte avslutas. Antingen så har trådskaparen startat trådet för att få fler inlägg eller vad dem nu har hittat på, eller att dem spelar dumma eftersom dem inte har råd. Jag tycker att moderatorerna borde kolla genom forumet och se vilka gammla trådar, som inte har avslutats och typ skriva i trådet att den måste avslutas eller något. Håller ni med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 njae jag vet inte riktigt... det spelar väl ingen roll eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Jo, det spelar roll. Tänk på dem som bidrar med avatarer då, då har dem gjort det för ingenting. Slösa bort tid för ingenting, det är ju ganska orättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 själv gillar jag att göra avatarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Vem bryr sig. De gör väl det om de får tid någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 MEN! Några gör det för att dme behöver FM, vilket betyder att dem inte gör för att det är " roligt " om man säger så. Förstår du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Man får inga FM i Fuska Mynt forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Det var inte så jag menade, trådskaparen säger ju att man t.ex får 100 Fm ifall man gör den snyggaste avataren och så. Jag syftade inte på inlägg och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Vissa brukar skapa tävlingar och sedan glömma bort dem, det har jag sett iaf. Men man skulle väl kunna göra en regel som säger att man måste sätta ett speciellt datum då tävlingen avslutas, men om den inte avslutas det datumet kanske man får betala böter med FuskaMynt till dem som bidragit med avatars/banners till tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 bra idé pontarn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Mycket bra idé PontarN. Man kan väl kanske skaffa en regel att det som mest får hålla på i en månad eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Vissa brukar skapa tävlingar och sedan glömma bort dem, det har jag sett iaf. Men man skulle väl kunna göra en regel som säger att man måste sätta ett speciellt datum då tävlingen avslutas, men om den inte avslutas det datumet kanske man får betala böter med FuskaMynt till dem som bidragit med avatars/banners till tävlingen? Mycket bra idé. Då kan de inte göra några några tävlingar utan att antingen den avslutas eller att dom förlorar på det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.