Nittionio Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) På Wow har jag hört att man kan rida på djur. I så fall vilka? Redigerat 8 April 2006 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Man kan rida på Häst,Kodo(en sorts dinosaurie kan man säga på 4 ben),Raptor(en sorts dinosaurie fast på 2 ben),varg,get/bock,tiger och en skalbagge tror jag med. Vetinte om det var alla men alla som aom jag kommer i håg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 HORDE Tauren:Kodo (Noshörning) Orc Wolf Troll Raptor Undead Undead Horse --------------------------------------- Gnome Metal struts Night Elves En slags katt, tiger. Dwarf Get Human Häst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Kan man rida på drakar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Om du hade läst Puck0s inlägg så hade förstått vilka djur man kan rida på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 ja just det jag glömde strutsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Man kan bara rida när man kommit till lvl 40 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Alliance Human: Horse (kanske heter något annat men men.) Dwarf: Ram Gnome: Mechstrider Night elf: Nightsaber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Om man är Warlock så får man en Warlock-quest i lvl 40. Sedan kan man utföra Summon Felsteed. Är man paladin så får man också en quest i lvl 40. Sedan får man Warhorse (den heter så va?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Kan man rida på drakar? I expansionen (Burning Crusade) Kommer man kunna köpa flygande mount. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 och t.ex human kan rida på en nightsaber bara dem kommer up i en högre rank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Om man är Warlock så får man en Warlock-quest i lvl 40. Sedan kan man utföra Summon Felsteed. Är man paladin så får man också en quest i lvl 40. Sedan får man Warhorse (den heter så va?). heter den inte charger? eller är det lvl 60 mountet? Sedan finns ju även reward mounten det är typ tre stycken som både horde och alliance kan ha. Redigerat 9 April 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg