Offline Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Nejdu 'Admin wehe'. Taurens kan använda Vargar också. Den möjligheten fick dom när Alterac Valley's Frostwolf Howler kom. Och jag ser ingen "class: Orc, Troll, Gnome......." på Deathcharger's Reins, Swift Razzashi Raptor eller på Swift Zulian Tiger, Gör du? Det betyder väl att taurens kan använda dom ? http://x10.putfile.com/4/9600181112.jpg - Förklara detta Admin wehe. Redigerat 10 April 2006 av Offline Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Nejdu 'Admin wehe'. Taurens kan använda Vargar också. Den möjligheten fick dom när Alterac Valley's Frostwolf Howler kom. Och jag ser ingen "class: Orc, Troll, Gnome......." på Deathcharger's Reins, Swift Razzashi Raptor eller på Swift Zulian Tiger, Gör du? Det betyder väl att taurens kan använda dom ? http://x10.putfile.com/4/9600181112.jpg - Förklara detta Admin wehe. Lol. Dissad. :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) offline:så j*vla efter! jag tog med dom normala mountsen! och taurens kan bara använda pvp-vargen. man måste köra av som f*n! titta på bilderna en gång till, jag valde att inte ta med epic och pvp mounts! edit: dom där mountsen droppas, man köper dom inte! Redigerat 10 April 2006 av Admin wehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 edit: dom där mountsen droppas, man köper dom inte! dom kan säljas. du sa nej när jag fråga om det fanns drop mount, kolla tidigare i tråden om du inte tror mig. (ÄGD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 ja där hade jag fel :) f*n vad ballt att ha en raptor som night elf... men behöver man riding skill? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Inte av dem som droppas.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 ok :) finns det nån lvl 40 drop mount då haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Såg en med den här skalbaggs mountet igår. Här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 mmm fast man kan bara använda den i ahn´quiraj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Då var det något annat sorts insektsmount för han hade den i Orgrimmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Du menar spindel... Mmm, jag sog att en kille hade renar som riddjur. Admin wehe, alla drop mount springer po 100 %. So man moste säckert va lv 60. Jag skriver konstigt för att jag är i Estland. Redigerat 11 April 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 ok... estland? coolt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg