0013 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jAG ÄR INTE DET, kommer inte bli det(har svurit en ed) och Tycker inte någon i hela världen i snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag tycker bara nåra e snygga, men det vågar ingen av mina kompisar visa bara jag... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ja har ingen, men e ooooändligt olyckligt kär...*suck*...ja har 0,00 tur hos killar... ='( precis samma här fast ja har ingen tur me tjejer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Gjorde misstaget att berätta för en kompis vem jag var kär i och nu vet hela klassen förutom just hon om ingen av hennes polare berättade för henne :o :unsure:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Alla ni som skriver att ni aöldrig ska bli kär i nån, vänta tills ni börjar komma upp i tonåren! Jag tror inte ni kommer svara likadant då ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Haha....Jag har vart kär sen jag var 3år gammal. :D Jag blev kär i alla killar. Var kär ialla killar i klassen i 1an, 2an och 3an. Sen insåg jag att man inte kunde vara kär i så många så i 4an, 5an och halva 6an tyckte jag nästan alla killar i klassen var söta och var kär i 2-5 stycken :wub:. I den här klassen nu är alla så dumma, fula och korkade att jag inte ens tycker att nån av dem e söt...(SNACKA OM FULA KILLAR :wacko:.) Hehe men jag är kära i några som inte går i min klass eller skola nu istället :rolleyes: :lol: :D :wub: Redigerat 2 Februari 2004 av Linnea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Haha....Jag har vart kär sen jag var 3år gammal. :D Jag blev kär i alla killar. Var kär ialla killar i klassen i 1an, 2an och 3an. Sen insåg jag att man inte kunde vara kär i så många så i 4an, 5an och halva 6an tyckte jag nästan alla killar i klassen var söta och var kär i 2-5 stycken :wub:. I den här klassen nu är alla så dumma, fula och korkade att jag inte ens tycker att nån av dem e söt...(SNACKA OM FULA KILLAR :wacko:.) Hehe men jag är kära i några som inte går i min klass eller skola nu istället :rolleyes: :lol: :D :wub:JAG e ju så j*vla FUL så ja tror att JAG kommer bli FUL i tonåren...... dessutom tror JAG att ja itte har NÅN erfarenhet av TJEJER när JAG är i tonåren..... <_< :angry: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 otur kan man snacka om, ingen inte ens inget vill vara i närheten utav mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jag e jääääätte deprimerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Alla ni som skriver att ni aöldrig ska bli kär i nån, vänta tills ni börjar komma upp i tonåren! Jag tror inte ni kommer svara likadant då ;) . Jo då. Jag kommer gå till en psykolog om jag blir det. Fasst det är 1 på 999999999 kvadriljoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Får vi allt se. Jag är kär i en. Men jag har också 0,0,000 chans hos tjejer. En gång hade jag en kompis som ville vara kompis med mig för att jag hade roliga spel. Jag upptäckte det när jag var tvungen att vara ute en timme innan jag fick vara inne igen. Då sahan: vad ska vi spela idag? Då sa jag: Men jag måste vara ute en timme. Då sa han: Jag kommer om en timma! Puckat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 vad sjust då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.