Hoppa till innehåll

Hur Har Ni Tid?


Rekommendera inlägg

Hej, dom flesta här pâ fuska.se snackar om spel , men om du är inne här sâ mycket och blir beroende som jag var, finns det ingen speltid.

 

Jag har försökt att anpassa / kombinera tiden , ungefär 25% fuska, resten speltid och sedan fâr jag se vad som blir över.

Detta fungerar inte bra, men hur gör ni för att spela och latcha lite ocksâ pâ Fuska.se?

 

Mina spel är ganska tidkrävande , men jag anser att vissa människor kallar sig Konsol-proffs som klarar av spel varje vecka , fast dom ägnar dagarna att vara inne pâ fuska.se.

 

Detta tycker jag är ganska malligt att man ska skryta sâ mycket pâ detta perfekta forum.

Tiden börjar bli mindre och mindre här pâ Fuska.se , till exempel för ca 1 mânad sen var jag inne här varannan dag, nu skiljer det sig en gâng i veckan.

 

Börjar bli less, och behöver lite tips som jag kan tänka pâ.

 

Reglerna börjar inom min âsikt bli lite mer onödiga, men jag förstâr hur mycket Admin jobbar för vissa omrâden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst tvspelsrobert3

Kolla på film, lyssna på musik, umgås med kompisar. Det finns mycket annat som du kan göra.

 

Bra talat. Skaffa dig en ny hobby.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, dom flesta här pâ fuska.se snackar om spel , men om du är inne här sâ mycket och blir beroende som jag var, finns det ingen speltid.

 

Jag har försökt att anpassa / kombinera tiden , ungefär 25% fuska, resten speltid och sedan fâr jag se vad som blir över.

Detta fungerar inte bra, men hur gör ni för att spela och latcha lite ocksâ pâ Fuska.se?

 

Mina spel är ganska tidkrävande , men jag anser att vissa människor kallar sig Konsol-proffs som klarar av spel varje vecka , fast dom ägnar dagarna att vara inne pâ fuska.se. 

 

Detta tycker jag är ganska malligt att man ska skryta sâ mycket pâ detta perfekta forum. 

Tiden börjar bli mindre och mindre här pâ Fuska.se , till exempel för ca 1 mânad sen var jag inne här varannan dag, nu skiljer det sig en gâng i veckan.

 

Börjar bli less, och behöver lite tips som jag kan tänka pâ.

 

Reglerna börjar inom min âsikt bli lite mer onödiga, men jag förstâr hur mycket Admin jobbar för vissa omrâden.

 

Du kan sitta o spela tv-spel på dagarna o vara inne på fuska.se på kvällarna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, dom flesta här pâ fuska.se snackar om spel , men om du är inne här sâ mycket och blir beroende som jag var, finns det ingen speltid.

 

Jag har försökt att anpassa / kombinera tiden , ungefär 25% fuska, resten speltid och sedan fâr jag se vad som blir över.

Detta fungerar inte bra, men hur gör ni för att spela och latcha lite ocksâ pâ Fuska.se?

 

Mina spel är ganska tidkrävande , men jag anser att vissa människor kallar sig Konsol-proffs som klarar av spel varje vecka , fast dom ägnar dagarna att vara inne pâ fuska.se. 

 

Detta tycker jag är ganska malligt att man ska skryta sâ mycket pâ detta perfekta forum. 

Tiden börjar bli mindre och mindre här pâ Fuska.se , till exempel för ca 1 mânad sen var jag inne här varannan dag, nu skiljer det sig en gâng i veckan.

 

Börjar bli less, och behöver lite tips som jag kan tänka pâ.

 

Reglerna börjar inom min âsikt bli lite mer onödiga, men jag förstâr hur mycket Admin jobbar för vissa omrâden.

 

 

Ehm.. Minska Spelandet och gå ut och jogga eller något =|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...