DarkBlack_Angel Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Hej, dom flesta här pâ fuska.se snackar om spel , men om du är inne här sâ mycket och blir beroende som jag var, finns det ingen speltid. Jag har försökt att anpassa / kombinera tiden , ungefär 25% fuska, resten speltid och sedan fâr jag se vad som blir över. Detta fungerar inte bra, men hur gör ni för att spela och latcha lite ocksâ pâ Fuska.se? Mina spel är ganska tidkrävande , men jag anser att vissa människor kallar sig Konsol-proffs som klarar av spel varje vecka , fast dom ägnar dagarna att vara inne pâ fuska.se. Detta tycker jag är ganska malligt att man ska skryta sâ mycket pâ detta perfekta forum. Tiden börjar bli mindre och mindre här pâ Fuska.se , till exempel för ca 1 mânad sen var jag inne här varannan dag, nu skiljer det sig en gâng i veckan. Börjar bli less, och behöver lite tips som jag kan tänka pâ. Reglerna börjar inom min âsikt bli lite mer onödiga, men jag förstâr hur mycket Admin jobbar för vissa omrâden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 skaffa dig ett liv...Består dit liv av fuska.se och tv-spel? låter inte bra om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Mja, mjo.. Hitta ett nytt intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Kolla på film, lyssna på musik, umgås med kompisar. Det finns mycket annat som du kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Kolla på film, lyssna på musik, umgås med kompisar. Det finns mycket annat som du kan göra. Bra talat. Skaffa dig en ny hobby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) Men hans hobby är väl tv-spel??? HALLÅ VAKNA! Redigerat 8 April 2006 av Star-Basse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) Men hans hobby är väl tv-spel??? HALLÅ VAKNA! Men att bara sitta inne hela dagen framför datorn/ TV:n är inte bra. Inte kul heller... Redigerat 8 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Hej, dom flesta här pâ fuska.se snackar om spel , men om du är inne här sâ mycket och blir beroende som jag var, finns det ingen speltid. Jag har försökt att anpassa / kombinera tiden , ungefär 25% fuska, resten speltid och sedan fâr jag se vad som blir över. Detta fungerar inte bra, men hur gör ni för att spela och latcha lite ocksâ pâ Fuska.se? Mina spel är ganska tidkrävande , men jag anser att vissa människor kallar sig Konsol-proffs som klarar av spel varje vecka , fast dom ägnar dagarna att vara inne pâ fuska.se. Detta tycker jag är ganska malligt att man ska skryta sâ mycket pâ detta perfekta forum. Tiden börjar bli mindre och mindre här pâ Fuska.se , till exempel för ca 1 mânad sen var jag inne här varannan dag, nu skiljer det sig en gâng i veckan. Börjar bli less, och behöver lite tips som jag kan tänka pâ. Reglerna börjar inom min âsikt bli lite mer onödiga, men jag förstâr hur mycket Admin jobbar för vissa omrâden. Du kan sitta o spela tv-spel på dagarna o vara inne på fuska.se på kvällarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Hej, dom flesta här pâ fuska.se snackar om spel , men om du är inne här sâ mycket och blir beroende som jag var, finns det ingen speltid. Jag har försökt att anpassa / kombinera tiden , ungefär 25% fuska, resten speltid och sedan fâr jag se vad som blir över. Detta fungerar inte bra, men hur gör ni för att spela och latcha lite ocksâ pâ Fuska.se? Mina spel är ganska tidkrävande , men jag anser att vissa människor kallar sig Konsol-proffs som klarar av spel varje vecka , fast dom ägnar dagarna att vara inne pâ fuska.se. Detta tycker jag är ganska malligt att man ska skryta sâ mycket pâ detta perfekta forum. Tiden börjar bli mindre och mindre här pâ Fuska.se , till exempel för ca 1 mânad sen var jag inne här varannan dag, nu skiljer det sig en gâng i veckan. Börjar bli less, och behöver lite tips som jag kan tänka pâ. Reglerna börjar inom min âsikt bli lite mer onödiga, men jag förstâr hur mycket Admin jobbar för vissa omrâden. Ehm.. Minska Spelandet och gå ut och jogga eller något =| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 att spela kan visst vara en hobby.. men att vara beroende av fuska är kanske inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Men hans hobby är väl tv-spel??? HALLÅ VAKNA! Men jag sa skaffa en "NY" hobby, idiot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 gå ut och jogga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.