TheUnnamed Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Du kan bli det av att klara quester i Dark brotherhood när du gjort några quester så frågar en vampyr om du vill att han ska göra dig till en. Finns säkert andra sätt. edit: Ojdå du hade visst redan fått svar. Redigerat 1 Januari 2008 av CookieSmasher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Alltså, jag har redan tackat nej till att bli vampyr i Dark Brotherhood (eller om det nu heter så...), men finns det något annat sätt att bli vampyr annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 jag blev vampyr och slutade spela för det va asjobbigt att bli vanlig igen. men någon kanske kan hjälpa mig. jag har startat questet sen ska man prata med en snubbe i mage guild och be om hjälp typ. men när jag snackar med honom så börjar han bara babbla om att jag är expellad från mages guild och att jag ska ge honom massa blommor. men jag vet inte var man hittar dessa blommor. någon som kan hjälpa mig med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michaelabc Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Du behöver inte göra massa quests för att bli av med vampyr smittan utan du kan gå till ett ställe (som man låser upp om du köper knights of the nine expansionen) då behöver du bara gå fram till en påle ta lite salt från väggen bredvid och trycka på pålen så e det borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 ni kan använda koden så att man får items och fixa drycken som förvandlar man tillbaks, minns inte vad drycken hette men ni kan ju kolla i gamefaqs lista med koderna till sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Går det inte att använda cure disease potion då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) nope oddy, går inte....men såhär kan ni göra om ni har den där grottan som följer med när man köper knights of the nine: köp allt skit till den. sen gå till de där rummet med vatten, ta lite av kristallerna och gå ner till kristallen i vattnet, aktivera den sen bang, grattis du är normal. http://oblivion.gamewikis.org/wiki/Vampire_Cure för mer info.. Redigerat 6 Januari 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michaelabc Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 nope oddy, går inte....men såhär kan ni göra om ni har den där grottan som följer med när man köper knights of the nine: köp allt skit till den. sen gå till de där rummet med vatten, ta lite av kristallerna och gå ner till kristallen i vattnet, aktivera den sen bang, grattis du är normal. Var inte det där precis vad jag sa? Och dessutom behöver du inte köpa ''allt skit'' till den! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 ni kan använda koden så att man får items och fixa drycken som förvandlar man tillbaks, minns inte vad drycken hette men ni kan ju kolla i gamefaqs lista med koderna till sakerna Du vet att vi snackar om 360-versionen, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) [OJ blev en bump, ursäkta o_o] Redigerat 17 Maj 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jo om du inte haft vampyr effekten i tre dar så kan du ju typ gå och be i en kyrka har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 För att skaffa de tre soul-gems, fast-travel:a till alla Mage Guilds i hela Cyrodiil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.