Gäst Elite Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Kolla in http://www.wow-europe.com/en/ så slipper vi en massa trådar. -.-
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Finns massa olika som t.ex. svärd,dolkar,hammare,pilbågar,yxor m.m m.m
Gäst Pcplayer Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Det finns (som jag vet) Axe-yxa Sword-Svärd Dagger-liten kniv Maces-som en klubba Wand-Trolls stav Staff-Stav Polerarm-Spjut Crossbow-?? Bow-båge Gun-Gevär Fist weapons-?? De va nog alla :D
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Det finns (som jag vet) Axe-yxa Sword-Svärd Dagger-liten kniv Maces-som en klubba Wand-Trolls stav Staff-Stav Polerarm-Spjut Crossbow-?? Bow-båge Gun-Gevär Fist weapons-?? De va nog alla :D du glömde två hands vapen om dom räknas som egen.
Nittionio Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Skrivet 9 April 2006 Det finns (som jag vet) Axe-yxa Sword-Svärd Dagger-liten kniv Maces-som en klubba Wand-Trolls stav Staff-Stav Polerarm-Spjut Crossbow-?? Bow-båge Gun-Gevär Fist weapons-?? De va nog alla :D Finns det gevär? :blink:
Nittionio Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Skrivet 9 April 2006 bara hagel Låter konstigt :blink:
Nittionio Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Skrivet 9 April 2006 jag menar hagel gevär! finns kast vapen ochså Ja men det är ju konstigt. Hagelgevärr. Det ska ju bara finnas svärd pilbåge m.m. Hur kan man ha hagelgevär i ett medeltida spel eller vilken tid den är.
Offline Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 Nittionio, Medeltida spel har ingen sagt att det är?
Rekommendera inlägg