Hoppa till innehåll

Värsta Lärare

Manikku

Rekommendera inlägg

Jag kan berätta om en vikarie som vi har haft fast de som ja ska skriva hände när hon va vikarie hos min brorsas klass.

Vi kan börja me hennes utseende då,MINST 5 km tjocka glas i glasögonen,tänder som står åt alla å då menar jag verkligen alla(nästan iafa) håll,ashängig grå hy med minst 20 vårtor i ansiktet,ca 150 cm lång å minst lika lång runt magen.

men då kan vi ju ta en gång när hon totalt freakade ut då!Hon hade min brorsas klass så var dem rätt pratiga åsså när hon skrev en sak på tavlan så kastade någon ett pappersflygplan i huvvet på henne å då gapar hon så att de hörs över typ hela skola välter katedern gapar hög:Nu har jag f**n jobbat här som vikarie i 30 år men de här tolererar jag inte!!så sprang hon ut på parkeringen sätter sig i sin bil backar på rekotorns splitternya BMW kör ut mitt i vägen utan att se sig för och håller på att krocka!

Det är skoj med lärare som flippar ut helt totalt med det det är ändå synd om dem. Det var en lärare på min förra skola som flippade ut på en tjej i min klass. Jag vet såg inte vad hon hade gjort även om hon satt så att jag kunde se henne i ögonvrån. Läraren tog i alla fall en av hennes böker och drämde den i bordet. Alla i klassen hoppade till. Han skrek och hade sej åt henne och hon käftade emot. Sen när hon skulle gå ut frän klassrummet så hindrade han henne och så blev det så att hon tog stryptag om honom. Lite bänkar flyttade på sig. Och till slut så vatr lektionen slut och bråket var slut. Det blev ett litet snack med räktorn sen för de två.... Han är lite konstig den läraren om han nu är lärare än... Han läxade upp oss så fort någon frågade när vi slutade. Det var speciellt två som frågade. Det kunde gå 2-3 min innan någon frågade igen och så blev han arg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kan berätta om en vikarie som vi har haft fast de som ja ska skriva hände när hon va vikarie hos min brorsas klass.

Vi kan börja me hennes utseende då,MINST 5 km tjocka glas i glasögonen,tänder som står åt alla å då menar jag verkligen alla(nästan iafa) håll,ashängig grå hy med minst 20 vårtor i ansiktet,ca 150 cm lång å minst lika lång runt magen.

men då kan vi ju ta en gång när hon totalt freakade ut då!Hon hade min brorsas klass så var dem rätt pratiga åsså när hon skrev en sak på tavlan så kastade någon ett pappersflygplan i huvvet på henne å då gapar hon så att de hörs över typ hela skola välter katedern gapar hög:Nu har jag f**n jobbat här som vikarie i 30 år men de här tolererar jag inte!!så sprang hon ut på parkeringen sätter sig i sin bil backar på rekotorns splitternya BMW kör ut mitt i vägen utan att se sig för och håller på att krocka!

Min ena lärare sa en gång håll käften j*vla ungar.

@ The DarkElf borde inte hon sparkas..???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan man tycka

en lärare som ja hadde en gång va värsta rasisten å tog alltid tjejernas parti

till exe okm en kile pratade fick alla killar kvarsitning minst 20 min om en tjej jorde dessama fick dom gå tidigare ändå :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag gick typ i ettan så var det samma sak för mig:

Jag stod i ett måll på fottbollsplanen och en sexa (som säkert gått om tre år för han var stor som ett berg)dundrade tre stenhårda bollar på mig med mening och det det stod en lärare där som såg mes sa bara:

Är man med i leken får man leken tåla

jag va inte med på nåt :angry:  :angry:

Fasen att det finns sådana lärare som inte kan ta hand om sådana som är yngre än sig själv!!! Fega lärare.

/pcman :student:

Jag går i 7:an VT och vi har en lärare som har jätte jobbig röst! Men dem flesta i min klass håller på snackar och visar ingen som helst respekt för lärare! Hon går ändå i pension snart, men elever kan också tänka sig för, SLUTA PRATA!!!!!!

/pcman :meddum: :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu går jag på mellanstadiet och har inte så många lärare, jag har därför inga lärare/fröken som jag hatar jättemycket. Alla har dock sina brister men det är inget jag irriterar mig speciellt mycket på. Om jag ska peka ut den sämsta i personalen som jag går på lektioner hos får det nog vara min syslöjdsfröken. Gillar inte syslöjd och sitter mest och drömmar, irriterande när hon påpekar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså min skola har 2 helt j*vla bombade och knäppa lärare och 1 vikarie som e helt störd.

vi börjar med den som e sjukast.

Namn: säger jag inte

Vilka ämnen: NO ämnen Kemi,fysik och matte( han har inte matte med mig.

Vad han gör: han e helt j*vla dum. han frisyr är som om nån har hätt elecktrisitet i håret hans. han har darr händer då han häller i kemikailer och tändstickor,han e allmänt ful, får damp ibland och svär åt oss, kliar sig mycket, kliade sig under armhålan en gång och det rann svett nerför armbågen på han (blää). och han kliar sig i röven då alla ser på, sen frågar ideoten om man vill ha hjälp ( Usch fy f*n va äcklit)

nu tar vi andra läraren.

namn: tänker ej säga

Vilka ämnen: Svenska,Engelska och Spanska (har hon i svenska och spanska).

vad hon gör: hon e jävligt störd. det går att prata med hon, men hon e as dryg och korkad. hon kan ta samma sak minst 6 gånger när det behövs. om man frågar hon om hjälp tar det typ hela lektionen innan hon kommer (och ändå e vi inte många). Allmänt dryg.

Och så har vi vikarien.

Namn: säger jag inte. men vikarien är den första läraren jag snacka om,s FRU OMG ni vet väl nestän hur hon e då :P

Ämnen: lite av varje Pga vikarie

vad hon gör. hon e ju för f*n lika dum i huvudet som sören, asful e hon med. och hon e så förbannat vrong. man borde strypa kärringen. hon tog min mobil fastän jag inte hade den på. det enda jag gorde var att låsa den. då tog hon mobilen och jag fick inte tillbaka den förrän på slutet av skoldagen :(. hon e så j*vla ful och dum. lite dryg också.

så det va dom top 3 lärarna för dom mest ideotiska på min skola.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...