Gäst Janaz Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 (redigerat) Vill bara dela med mig av ett program som heter hamachi! det gör att man kan lira med sina polare via internet i lan game i spelet, dela filer och allt precis som i ett vanligt lan! Allt detta via internet! Och programet är desutom gratis! f Här är addressen ni kan plocka det på: http://www.hamachi.cc/ så jag har skappat några hamachi nätverk som heter (Alla ska ha lösen fuska.se) fuska.se - delade Filer \\ för dem som vill dela något skit fuska.se - cs \\ Counter-Strike fuska.se - wc3 \\ Warcraft III (Reign Of Chaos och Frozen Throne) fuska.se - SC \\ Starcraft NI kan ju också skappa nätverk som fuska.se - hej hej sponsrar till ett annat hamachi nätvark Sweeties Network pw 1234 Redigerat 11 April 2006 av ZL Citera
Boffaroffe Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Så du menar att man t.ex kan spela Bomberman, som endast är LAN spel, över internet? Eller Diablo 2 som LAN (inte över battle net)? Citera
Boffaroffe Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Facinerande. Har pillat lite med programmet och pysslat mellan datorerna jag har här. Bra ju :) Men jag förstår mig inte på hur man kan skapa spel etc... Lust att göra någon liten guide på det? Skulle uppskattas. Citera
Nafrali Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Har tänckt skaffa detta innan, men det har inte blivit av. Kan man skicka filer med det? Citera
Boffaroffe Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Har tänckt skaffa detta innan, men det har inte blivit av. Kan man skicka filer med det? Ja. Det går att skicka filer. Det är nästan som en FTP :)Man kan lägga in filer i en mapp så kan folk ta ifrån den eller lägga in saker i den. Citera
Gäst Janaz Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 (redigerat) inget av dem funkar ! det står error Vad menar du med att inget av dem funkar? har skapat ett nätverk för dem som vill spela wc3 nångong fuska.se - wc3 fuska.se Redigerat 9 April 2006 av ZL Citera
Gäst newnameguy Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 (redigerat) *forget it* Redigerat 9 April 2006 av Potatisen Citera
Gäst Tour Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 inget av dem funkar ! det står error programmet är ju en beta så det är väl därför det ej funkar för dig pojk. Citera
Gäst Janaz Skrivet 16 April 2006 Rapport Skrivet 16 April 2006 inget av dem funkar ! det står error Nja inte längre Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.