Hoppa till innehåll

Sword


Agito

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man ska bara visa det för honnam... använd Z-targeting eller stå framför honom så Actionicon visar Speak sen ska du visa det så har han ont i ögonen och sen ska du till King Zora sen ska du till Labbet sen tillbaka till Biggoron! Senspelar du suns song 6 gånger så har det gått 3 dagar sen får man det!

Redigerat av Smaragd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pocket coco får man av tjejen som vill att man samlar in alla hennes hönor som liten, men nu ska du va stor. väck en otroligt lat man (hmm, undrar vem..) som finns i ett av husen i kakariko village (tror det är det rakt fram när man kommer till kakariko village. efter att du gjort det ska du sticka tillbaka till hönstjejen och hon vill att du ska ha en blå höna. stick till "lost woods" och om du kommer från kokiri forest så är det direkt till vänster när du kommer in. väck honom och få en svamp. (var beredd på att ha epona färdig att rida iväg för du får nämligen inte warpa dig någonstans med svampen. svampen ska du lämna hos kotake i kakariko village. för att komma dit måste du gå igenom potion shop och sedan är det trappan upp där. du får nu någon dryck har jag för mig. spring tillbaka till där den sovande blå gubben var. en flicka vill hellre ta hand om potionen och hon ger dig en såg. chefen i gerudo valley vill gärna ha den. han ger dig ett svärd. traska upp till biggoron på death mountain och han vill att du ska springa till king zora med receptet. King zora vill att du springer med saken (minns inte vad) till professorn i labbet vid hylia lake. av honom får du medlet mot ögonon och biggoron smider svärdet åt dig och du får det.

 

OBS. kom ihåg att vara förberedd med att galoppera iväg med epona och att du inte får teleportera "warpa" dig någonstans

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade också tagit i sönder svärdet jag tror att man måste klara fire tempel sen gå till han du fik (köpte) svärdet av prata med han sen går du till den tjocke gubben som saknar sina arbetare men du ska ta till baka hans arbetare tror jag men prata med han så kan du få ett anat eller dit lagat. Jag to det andra. tror det var så man gjorde ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...