Dragonstalker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Splinter cell får jag nog säga... eller kanske tuch and go.... eller möjligt vis resident evil, har trötnat på alla..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Age of Empires III. Levererade inte förväntningarna helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Mitt sämsta spel är Bomberman , Asså det är jätte tråkigt . Man går bara runt och kastar bomber. haha bomberman går ju ut på att kasta bomber :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stardust Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Nintendogs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 nintendogs är skit, men häftigt, need for speed underground är så kasst så jag mår illa bara jag tänker på det. styrningen är kass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Nintendogs mina hundar blir hungriga på 3 sekunder Tar tillbaka Nintendogs och sätter dit Ridge racer DS bara för tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 jag tängte skaffa re ridge racer men är det verkligen så tråkigt? jag har hört att styrningen är konstig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 jag tängte skaffa re ridge racer men är det verkligen så tråkigt? jag har hört att styrningen är konstig... Köp det inte det är så tråkigt att jag sålde det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Pac Pix är skit, och det är inte ofta jag kallar spel för skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag har köpt för många skit spel... Nu ska jag vänta och köpa Children of mana när det kommer ut... Det kan inte suga det är ju Mana serien ju ffs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 vad är mana för spel? vad gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst star_ship Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 mit sämsta spel är Marvel Nemesis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg