Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Medal of Honor, men vilken version menar du, fronline eller Rising Sun?
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Man trötnar ganska snabbt på båda de spelen. Men det beror ju på vilken slags spel du gillar?
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Nja Rising Sun är rolig för det är mer varierande. Det beror ju för det mesta på vad spelaren gillar för spel. En som kanske tycker att skjut spel inte är nåt ska ju inte precis köpa MoH: Rising Sun eller nåt liknande.
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 MoH:Frontline eller Rising Sun? Men MoH:Rinsing Sun är bättre.
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Fast jag har inte kört Frontline, bara Rising Sun men jag tror Rising Sun är bättre.
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Aaa.. MoH:Frontline är inte bra grafik som RS och bättre story på RS. Och RS är längre och svårare än Frontline antar jag. :huh: :unsure:
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Jo, mycket svårare med dessa galna japaner med svärd etc.
VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Ok jag antar att jag ska nog köpa MoH Rising Sun...verkar kul iaf :D
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Ok jag antar att jag ska nog köpa MoH Rising Sun...verkar kul iaf :D Det är väl hyfsat.
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Det är inte så mycket att klaga på, uppdragen är långa o så.. men tycker att multiplayer banorna är små..
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Det är inte så mycket att klaga på, uppdragen är långa o så.. men tycker att multiplayer banorna är små.. Ja men det är också det jag klagar på. Allt annat är bra, men jag hattar när multibanor inte är stora, för då springer man bara på varann hela tiden. :)
Rekommendera inlägg