Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Jag undrar om någon vet hur man byter kedjor manuellt på NHL 06? Jag har testat allt och när man kör med automatiskt byte så har de bara inte de två bästa kedjorna hela tiden och det är ganska störande.
Clean Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Är det inte bara att trycka på den spelare du vill byta,så kommer det ju upp en lista,så tar man den man vill använda.
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Skrivet 9 April 2006 Är det inte bara att trycka på den spelare du vill byta,så kommer det ju upp en lista,så tar man den man vill använda. Jag menar i matchen.
Clean Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Är det inte bara att trycka på den spelare du vill byta,så kommer det ju upp en lista,så tar man den man vill använda. Det ställer väl man in innan matchen om man vill att det ska skötas manuellt eller automatiskt.
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Skrivet 9 April 2006 Det vet jag väl men det går ju inte byta kedjorna sen i matchen. Det kommer ju inte fram någon lista på kedjorna där man kan välja som det har gjort på alla andra NHL spel.
Clean Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 När det blir spelar avbrott så trycker man på pilarna(upp,höger,ner eller vänster)så kan man välja kedjor då,men bara när det är avblåst.
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Skrivet 9 April 2006 När det blir spelar avbrott så trycker man på pilarna(upp,höger,ner eller vänster)så kan man välja kedjor då,men bara när det är avblåst. Med de pilarna så väljer man ju taktik i anfall- och försvarszon.
Rekommendera inlägg