Gäst Youx Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 VI VET ATT MAN KAN KÖPA DEN DÄR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag har pratat med alla i lily cove sity (i mart) när det stog på tv. men jag söpte en dörr i stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 secret power kan bara köpa i staden slate port på torget tror jag... lr så va d rustboro city Men man kan få den också! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Men var får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Secret pwer köper man på torget i slateport city hos den där snubben på höger sida. För att komma förbi hålen i secret baseen måste du köpa en slags planka på tak vånningen i licove citys mart när det har gåt ett vist antal nätter på spelet. För att det ska gå fortare klara ligan tills det står på tv:n:Det är den här dagen alla har längtat efter. Eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 det kommer ju alldrig på tv:en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andy Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 hur kommer man in i gymet på sootopolis city på sapphire??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 du måste ha fångat kyogre/groudon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg