Gäst Youx Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 jag har pratat med alla i lily cove sity (i mart) när det stog på tv. men jag söpte en dörr i stället
Backspace Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 secret power kan bara köpa i staden slate port på torget tror jag... lr så va d rustboro city Men man kan få den också! :o
Gäst krillo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Secret pwer köper man på torget i slateport city hos den där snubben på höger sida. För att komma förbi hålen i secret baseen måste du köpa en slags planka på tak vånningen i licove citys mart när det har gåt ett vist antal nätter på spelet. För att det ska gå fortare klara ligan tills det står på tv:n:Det är den här dagen alla har längtat efter. Eller nåt sånt.
andy Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Skrivet 17 Februari 2004 hur kommer man in i gymet på sootopolis city på sapphire??? :unsure:
Donald Duck Genius Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 du måste ha fångat kyogre/groudon :P
Rekommendera inlägg