WiFiGamer Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Jag har klarat en ö där nere i kartan som man ska ta med en fågel. sen är det en ö uppe i kartan som jag har fastnat i som man tar med sig en trä gubbe. Den där trä gubben blev fångad av en hand men vad ska man göra sen då han sitter fast?? Redigerat 9 April 2006 av andresvan
Svedda Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 efter du klarat det där templet med fågeln så hittar trägubben bakom ett vattenfall i forest haven, det är ett av dom två vattenfallen som rinner brevid varandra
KazeN Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Enligt vad jag förstår är han redan i wind temple. Det är meningen att Makar ska bli infångad av en floor master i början på templet. Fortsätt spela så kommer du snart kunna rädda honom ut från fängelset där inne med hjälp av iron boots och hookshot.
Svedda Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 aha men det var ju för ett bra tag sen jag körde så förlåt att jag snackade strunt :(
WiFiGamer Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Enligt vad jag förstår är han redan i wind temple. Det är meningen att Makar ska bli infångad av en floor master i början på templet. Fortsätt spela så kommer du snart kunna rädda honom ut från fängelset där inne med hjälp av iron boots och hookshot. Men... vad ska jag göra med iron boots och Hookshot :( Redigerat 10 April 2006 av andresvan
Dark Link Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 Om du är i Wind Tempel och Makar har blivit fångad och du har Iron Boots och Hookshot, gå till Makars cell, sätt på dig Iron Boots och sjut med Hookshoten ungeför i statyns panna, så kommer den att ramla och du har Makar igen.
Rekommendera inlägg