epaaj Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Min bror och jag hade tänkt länka i Pokémon Silver/Crystal. Vi har ett varsit GBA. När vi kopplar ihop våra spel och går till en av damerna på övervåningen av pokècentret och försöker byta eller strida med varandra så får vi ingen kontakt. Inget är fel på varesig konsoler eller kabel. Det funkar utmärkt i Pokémon Ruby/Saphire. Är det så illa att man inte kan länka i de äldre pokémonspelen om man har ett GBA?
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Min bror och jag hade tänkt länka i Pokémon Silver/Crystal. Vi har ett varsit GBA. När vi kopplar ihop våra spel och går till en av damerna på övervåningen av pokècentret och försöker byta eller strida med varandra så får vi ingen kontakt. Inget är fel på varesig konsoler eller kabel. Det funkar utmärkt i Pokémon Ruby/Saphire. Är det så illa att man inte kan länka i de äldre pokémonspelen om man har ett GBA? den kanske sitter dåligt? det ska gå, jag länker med mitt GBA till GBC blå till guld, men det kanske inte är samma? borde funka iaf. Redigerat 9 April 2006 av Larath
Staejjkarn Skrivet 14 April 2006 Rapport Skrivet 14 April 2006 (redigerat) men så har det hänt för mig också en gång vi prövade det flera gånger men det hände inget jag tror det beror på att man kan inte länka GAME BOY pokemon med ett Game Boy advance. Redigerat 14 April 2006 av earthman x
epaaj Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Skrivet 26 April 2006 Nä det är konstigt det här :( Har använt mig av en originalkabel så det borde funka. Den funkar ju som sagt till andra spel.
Rekommendera inlägg