neVah Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 har nyss kollat i affären som jag nästan aldrig har gjort, och har märkt att priserna är svindyra!? t.ex, en bakgrundsfärg till presentationen kostar 800 borde inte det sänkas lite, admin?? vet att det är många som håller med mej... de borde kosta typ 200-300fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 jo jag håller med dig. Att byta titel kostar lixom 38 000 hade jag för mig Tar ju en evighet att skrapa ihop Fler skulle defenitivt köpa om de sänktes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Se det som en utmaning, man måste ha förtjänat det ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Se det som en utmaning, man måste ha förtjänat det ;). Bara för att du har 10 000 :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Sänka, jag tycker att priserna borde höjas. Om allting skulle vara billigt i affären, vad finns det då för mening för dom som har slitit och samlat i månader eller kanske till och med år för att köpa en sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag tycker ochså att priserna borde sänkas lite även om jag har rabatt med Fuska VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Se det som en utmaning, man måste ha förtjänat det ;). Ingen kommentar :rolleyes:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 dom flesta KÖPER inte tjänar in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Köp FuskaVIP så får du allt 5% billigare. Och enligt mig, så är priserna bra som dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 har nyss kollat i affären som jag nästan aldrig har gjort, och har märkt att priserna är svindyra!? t.ex, en bakgrundsfärg till presentationen kostar 800 borde inte det sänkas lite, admin?? vet att det är många som håller med mej... de borde kosta typ 200-300fm Lite färg ska man betala 800fm, det är skandal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 skicka in fusk:50 fm styck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 @R-110, om sidan får flera intäckter (stavning) så skulle det säckert gå att fixa så att man inte skulle behöa köpa det. Men om alla skulle ha färg och t.ex. 17 bilder i sina presentationer så skulle sidan lagga något enormt. @Admin wehe, vad menar du? Att man får 50FM just nu, eller att man borde få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.