Gäst Elite Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Bilmekaniker kanske, mohaha :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 gangsta :P skojade bara, polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag vill absolut bli journalist, och åka till en massa exotiska länder och intervjua en massa intressanta människor och kändisar. Det är mitt drömjobb, men annars kanske jag skulle vilja bli veterinär, för jag älskar djur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Om man får drömma så vill jag bli fotbollspelare men att komma till typ AC Milan elr nått sånt lag är ju nästan omöjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag ädrade mig - jag vill bli stormtrooper :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Vet inte riktigt. Det skiftar alltid typ. :P Ena dagen vill jag bli spelrecensent, eller recensent överhuvudtaget. Kanske någon form av krönikor, typ journalist får jag väl börja som. Det bör vara lättare att sitta på den som ger kritik på andras arbeten. Än att sitta och ta emot kritiken, som jag oxå har funderat på. Typ spelutvecklare, producent överhuvudtaget. Om jag vill satsa på film eller spel vet jag inte riktigt än, kanske en kombination? Skådespelare, musiker och fotbollsspelare är förstås högt upp i stjärnorna för mig med, men får jag chansen - Oh yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 vet inte riktigt nu, det hade som MeM sa, varit kul att vara spelrecencent. när jag var liten ville jag bli data tekniker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Fotboll är det ända jag lever för, så jag vill bli fotbollsproffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 snickare eller något annat kul inom bygg branschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jag vill göra tv-spel. ser rätt kul ut men betygen måste vara OTROLIGT bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Författare... Älskar att skriva. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Jag ska nog starta ett Internet Café ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.