Th3 Sh@dow Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Knight Online är det bästa gratis MMORPG. Och World of Warcraft är det bästa som kostar. Men skaffa Knight Online för jag har en kompis som är beroende av WoW. Hans betyg har nåt botten och han satt uppe i 3-4 dagar utan sömn och spelade WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Positivt med wow : - Extremt bra grafik - Skön spelkänsla - Många som spelar Negativt med wow : - Man blir lätt beroende Kostar i månaden - När du väl är i lvl 60 bliur de tråkigt Positivt med knight online : - De kostar inte - Bra grafik - Mga svenskar som spelar Negativt med knight online : - Tråkgit i längden - svårt att spela för tilfället , andra läner tar över det men sammanfattningsvis vinner faktiskt knight online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Tack vizzkaaz :P (hihi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 World Of World Craft eftersom jag baar har spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Jag tycker att wow blir lite enformigt! så just nu kanske knight online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Men sammanfattningsvis vinner faktiskt knight online Haha, knappast! -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.