Trasheye Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 finns det några hårdrockare här som man kan diskutera lite med=).?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Givetvis ! Headbangare sedan länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Så klart att man är det. Finns inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Självklart är man det! Kan man vara något annat? ;) Redigerat 10 April 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 finns det några hårdrockare här som man kan diskutera lite med=).?? Japp =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Såklart man är hårdrockare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Dödsmetal är det som gäller mest för mig. Jag gillar att lyssna på grymma growlare som George Fischer i Cannibal Corpse och Peter Tägtgren i Hypocrisy t.ex. Gitarriffen som vissa gör är så härliga ochså och speciellt riffen som Trey Azagoth i Morbid Angel gör och Nergal i Behemoth. En annan härlig sak är ju blastbeats som nästan spränger basen och två av de grymmaste på det är ju Inferno i Behemoth och Vitek i Decapitated. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag lyssnar oftast på: Metallica. Fear Factory. Damageplan. Killswitch Engage. Meshuggah. Pantera. Korn. Det är nog några fler men det är dom jag kommer på nu. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Lyssnar väl litegrann på; Rammstein Behemoth Cannibal Corpse Cradle of Filth Fear Factory Morbid Angel Dimmu Borgir. Lyssnr på mer men ids inte skriva nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) *dubbelinlägg* Redigerat 10 April 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Några band som jag lyssnar på: Cannibal Corpse Morbid Angel Dedds Of Flesh Dying Fetus Decapitated Carcass Bloodbath Six Feet Under Napalm Death Suffocation Malevolent Creation Emperor Darkthrone Dimmu Borgir Satyricon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Hårdrockare har jag varit sen i 4an. Stilarna varierar mycket, allt från death till lugn metal går. Bra band: In flames Cannibal corpse Soilwork Scar symmetry, orkar inte skriva alla just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.