SmeK Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) jag är hård rockare men har inte så mycke låtar men jag va med på en festival och iron maiden konsären i år. :) Redigerat 22 December 2006 av ranchit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) Jag skulle vilja ha svar på en fråga, som jag länge ställt mig själv: Vilket är egentligen världens hårdaste band? Jag läste i en bok at det är Cannibal Corpse och jag har hört på andra håll att det är Slayer, vilket stämmer? Redigerat 22 December 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) Anaal Nathrakh är hårdast, förmodar jag. http://www.users.globalnet.co.uk/~dbanger/...pandemonic2.mp3 Smakprov för nyfikna. För hög volym rekomenderas inte. Redigerat 22 December 2006 av 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Anaal Natrakh är ju mest extrema och snabba. Riktigt hårda band är ju såna som gör Brutal Death Metal som Deeds Of Flesh, Spawn Of Posession m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) Asså, bara för att det går snabbt så behöver det inte betyda att det är hårt, Anaal är ju speedat och icke humanitärt så det skriker om det. Enligt mig så är hårt mörka riktigt djuupa toner, ofta gärna snabbt men inte så att man inte hinner uppfatta. Snabbt men inte onödigt snabbt så att säga. Redigerat 22 December 2006 av Putside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det låter ju som vilket deathmetal band som helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Anaal Nathrakh spelar så vitt jag vet också Brutal Death Metal, möjligtvis någon form av Post-Black. Necro Metal som de kallar sig själva. Slayer var ju ganska långt ifrån. De håller ungefär samma stuk som tidiga Metallica, fast snabbare bastrumma och lite grövre röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Här har du en äkta hårdrockare! Spelar väldigt mycket power metal på guran själv ju ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Power metal borde inte få räknas som metal, det inte 0% hårdt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Men det finns några bra Power/Thrash Metal band som Nevermore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Power metal borde inte få räknas som metal, det inte 0% hårdt.. Och det är Progressiv metal?Metal behöver inte vara sådär brutalt hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Power Metal är som Heavy Metal, fast med snabbare gitarr- och trumspel samt möjligtvis medeltida texter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.