Putside Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 En medlem dog.. x_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Menar ni han som var med i Damageplan och blev skjuten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Nej en av medlemmarna i Pantera. Son-goten master verakar tro att alla dog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Hela bandet tror jag inte dog direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Äh, kom igen nu allihopa, digga Rammstein!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 baah.. Bomschackalack nej tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Rammstein ja.. de är det bästa metalbandet. men jag gillar deras gamla låtar bättre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Ja, detsamma du! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Ich will inte höra rammstein :(. Har aldrig gillat dem. Pain of Salvation och Dream theater är 2 nya band som jag har börjat lyssna på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Pain of salvation och Dream Theater har jag lyssnat på sedan åk 1 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) visst har varit metalfan i två år nu och tänker vara det resen av livet. lyssnar på hammerfall. Redigerat 6 Maj 2006 av mikaelrask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 min signatur säger de mesta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.