Pelleelle Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag har alla på level 100, klarat alla cupperna och hittat alla valparna. VAD SKA JAG GÖRA NU?!?!?! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag har alla på level 100, klarat alla cupperna och hittat alla valparna. VAD SKA JAG GÖRA NU?!?!?! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Har du testat att klara av sista bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Menar du Ansem? Isåfall, ja... två gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Ja... Du har då klarat spelet. Finns inte mycket mer att göra. Bara att vänta tills september då KH2 kommer ut i Europa. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 "suck..." Men jag har hört att man kan låsa upp nått som heter "final mix", hur gör man det? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 "suck..." Men jag har hört att man kan låsa upp nått som heter "final mix", hur gör man det? :) Jag tror att Final Mix är Kingdom Hearts fast med extramaterial. Tror inte man kan köpa den versionen i Europa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Köpa? :huh: Är det inte en bonus i spelet? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ali_king Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 jag tror jag vet vad du menar final mix är 2 mektiga svärdar jag vet hur man kan låsa up dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ali_king Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) jag sejer de på engelska för att få One Winged Angel : Defeat Sephorith at Coliseum för att få Diamond Dust : Defeat Ice Titan at Coliseum , Hercules Cuptournament namnlös.bmp f.bmp Redigerat 11 April 2006 av Ali_king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Final mix är en annan version av kh som bara släpptes i japan med lite extra saker tror det var för den japanska versionen inte hade vissa delar som dom andra versionerna hade. Det ända du kan upplåsa är en annan scen i slutet another side another story tror det var som en trailer på kh2 men vet inte säkert var länge sen jag såg den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) får kh2 på torsdag importerat :D Redigerat 11 April 2006 av NeoX* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg