Pelleelle Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Final mix är en annan version av kh som bara släpptes i japan med lite extra saker tror det var för den japanska versionen inte hade vissa delar som dom andra versionerna hade. Det ända du kan upplåsa är en annan scen i slutet another side another story tror det var som en trailer på kh2 men vet inte säkert var länge sen jag såg den. "snyft" :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 men vad får man svärden då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 I final mix... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Jag har alla på level 100, klarat alla cupperna och hittat alla valparna. VAD SKA JAG GÖRA NU?!?!?! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Det finns en massa extra bossar som exempel, Rock titan, ice titan, sephiroth, kurt zisa, pot centipede, phantom, bit sniper, main core , room core, cannon (small), cannon (large). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Kid Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 ja, men han hade klarat allting i spelet ju :zzz: sover du eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Dessa bossar kan man möta efter man klarat ut spelet . Man behöver inte klara dessa bossar för att klara ut storyn på spelet. Utan dessa bossa är bonus bossar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Åh... den enda extraboss(och allting) jag inte har klarat av är Sephiroth, MEN JAG HATAR HANS "SIN HAVERST"!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Spela om spelet och ha på HARD. Jag försökte bara hitta någonting du inte hade gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag klarade ice titan och spehiro men fick ingenting! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jo, ex.p eller hur va? 5000 för ice titan, och 18000(?) för sephiroth(har hört det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 vilka extra bossar är pot centipede, bit sniper, main core , room core, cannon (small), cannon (large)????? Extra bossarna är Ice Titan, Phantom, Kurt Ziza och Sepheriot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg