Pelleelle Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 pot centipede måste man ju möta, men jag har aldrig hört talas om dom andra "extra bossarna" som du sa var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 menar du Ice Titan, Phantom, Kurt Ziza och Sepheriot lr bit sniper, main core , room core, cannon (small), cannon (large)????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) Ice titan, phantom, kurt ziza, sephiroth och pot centipede har jag hört talas om, men inte dom andra. NU fattar jag vad dom där andra är! :P Dom möter man när man möter Ansems ultimata form. "slår för pannan" Redigerat 18 April 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 menåååå då ä det ju inga extra bossar. inte pot centipede heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 nepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag har själv mött de men de är så svåra att det nästan inte går. Alla dessa bossar som jag sa finns i min kingdom hearts bok och de är (gömda) i vissa banor och jag har sett dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) gömda? Banor? Redigerat 19 April 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 fårjag fråga vilken j*vla KH bok du har. jag vill veta på vilka banor och var man hittar dom. på den internationella sidan står dom inte med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) Ice titan, phantom, kurt ziza, sephiroth och pot centipede har jag hört talas om, men inte dom andra. NU fattar jag vad dom där andra är! :P Dom möter man när man möter Ansems ultimata form. "slår för pannan" Rock titan = Hades cup bit sniper = end of the world main core = end of the world room core = end of the world cannon (small) = end of the world cannon (large). = end of the world Face = end of the world Vissa av dem är inte bossar utan bara (fiender) men de flesta är extra bossar. I min kingdom hearts bok står allt om spelet och hur man klarar bossar och världar. Boken följde med spelet när jag köpte det om jag la i mellan 300 kronor. Redigerat 19 April 2006 av spel-maskinen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Extre bossarna är fortfarande Ice Titan, Phantom, Kurt Ziza och Sepheriot. INGEN annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Han heter inte Sepheriot, han heter Sephiroth :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg