Dark Link Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. <_< ...lycka till. Tror du det finns Iron Boots i Twilight Princess? Det har ju bara funnits i Ocarina of Time tidigare. Jag tycker det ska finnas många tempel som man måste klura lite i, inte som man klarar på en kvart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Iron Boots finns oxå i TWW... Men det jag menade var att gravitationen var rubbad, och att man sväva omkring.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Iron Boots finns oxå i TWW... Men det jag menade var att gravitationen var rubbad, och att man sväva omkring.. Ok, det kan bli väldigt drygt ett helt tempel/dungeon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. <_< ...lycka till. Tror du det finns Iron Boots i Twilight Princess? Det har ju bara funnits i Ocarina of Time tidigare. Jag tycker det ska finnas många tempel som man måste klura lite i, inte som man klarar på en kvart. <{POST_SNAPBACK}> men tänk på om alla tempel e så där,,,,,,, tänk om de e misnt 8 tempel (kanske fler) o alla e skiiitsvåra <_< hur kul blir det att spela sen då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Det e ju bara kul om templen e svåra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 men det är ju inget kul när man inte kan komma längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 men det är ju inget kul när man inte kan komma längre Kanske inte "kul" men dom kan ju göra dom svårare än i Wind Waker. Där klarade man dom assnabbt och fastnade ingenstans. Hoppas Twilight Princess har nåt man kan samla som figures i WW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (Dark_samus @ 04/05-2006 21:10:14) Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. <_< ...lycka till. Tror du det finns Iron Boots i Twilight Princess? Det har ju bara funnits i Ocarina of Time tidigare. Jag tycker det ska finnas många tempel som man måste klura lite i, inte som man klarar på en kvart. <{POST_SNAPBACK}> men tänk på om alla tempel e så där,,,,,,, tänk om de e misnt 8 tempel (kanske fler) o alla e skiiitsvåra <_< hur kul blir det att spela sen då ;) <{POST_SNAPBACK}> Men lol, tror du att de skulle göra 8 tempel med konstig gravitation? Han menade att ett tempel skulle ha det. Vore kul med det, men för likt Water Temple i OoT. Flyter vanligt och sjunker med Iron Boots, ungefär samma princip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag tycker det skulle vara coolt med ett clown-tempel. :P Typ, ett stort cirkustält som e förbannat med en förbannelse. Bossen är en stor clown som kastar surdegspajer och är skit snabb :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 för mig så ska ett tempel vara fullt av gåtor tex att man ska jaga nåt djur Du menar lite som Farfetch´d i Pokémon G/S/C? Fast mycket svårare? Bra ide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 det vore kul att ha ett tempel i ett moln och för att komma dit så måste man klättra uppför ett högt berg eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 det vore kul att ha ett tempel i ett moln och för att komma dit så måste man klättra uppför ett högt berg eller nått :huh: Ok, isåfall ska det vara sista templet...eller näst sista. Det finns ju ett berg i Hyrule: Death Montain och man ska ju in i Hyrule. Undrar om Gorons och Zoras finns i Twilight Princess? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg