Dark Link Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. <_< ...lycka till. Tror du det finns Iron Boots i Twilight Princess? Det har ju bara funnits i Ocarina of Time tidigare. Jag tycker det ska finnas många tempel som man måste klura lite i, inte som man klarar på en kvart.
Gäst Skellington Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Iron Boots finns oxå i TWW... Men det jag menade var att gravitationen var rubbad, och att man sväva omkring..
Dark Link Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Iron Boots finns oxå i TWW... Men det jag menade var att gravitationen var rubbad, och att man sväva omkring.. Ok, det kan bli väldigt drygt ett helt tempel/dungeon.
Dark_samus Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Skrivet 4 Maj 2006 Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. <_< ...lycka till. Tror du det finns Iron Boots i Twilight Princess? Det har ju bara funnits i Ocarina of Time tidigare. Jag tycker det ska finnas många tempel som man måste klura lite i, inte som man klarar på en kvart. <{POST_SNAPBACK}> men tänk på om alla tempel e så där,,,,,,, tänk om de e misnt 8 tempel (kanske fler) o alla e skiiitsvåra <_< hur kul blir det att spela sen då ;)
Svedda Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2006 men det är ju inget kul när man inte kan komma längre
Dark Link Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 men det är ju inget kul när man inte kan komma längre Kanske inte "kul" men dom kan ju göra dom svårare än i Wind Waker. Där klarade man dom assnabbt och fastnade ingenstans. Hoppas Twilight Princess har nåt man kan samla som figures i WW.
Xade Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 (Dark_samus @ 04/05-2006 21:10:14) Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. <_< ...lycka till. Tror du det finns Iron Boots i Twilight Princess? Det har ju bara funnits i Ocarina of Time tidigare. Jag tycker det ska finnas många tempel som man måste klura lite i, inte som man klarar på en kvart. <{POST_SNAPBACK}> men tänk på om alla tempel e så där,,,,,,, tänk om de e misnt 8 tempel (kanske fler) o alla e skiiitsvåra <_< hur kul blir det att spela sen då ;) <{POST_SNAPBACK}> Men lol, tror du att de skulle göra 8 tempel med konstig gravitation? Han menade att ett tempel skulle ha det. Vore kul med det, men för likt Water Temple i OoT. Flyter vanligt och sjunker med Iron Boots, ungefär samma princip.
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Jag tycker det skulle vara coolt med ett clown-tempel. :P Typ, ett stort cirkustält som e förbannat med en förbannelse. Bossen är en stor clown som kastar surdegspajer och är skit snabb :evil:
sneasel214 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 för mig så ska ett tempel vara fullt av gåtor tex att man ska jaga nåt djur Du menar lite som Farfetch´d i Pokémon G/S/C? Fast mycket svårare? Bra ide.
Svedda Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Maj 2006 det vore kul att ha ett tempel i ett moln och för att komma dit så måste man klättra uppför ett högt berg eller nått
Dark Link Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 det vore kul att ha ett tempel i ett moln och för att komma dit så måste man klättra uppför ett högt berg eller nått :huh: Ok, isåfall ska det vara sista templet...eller näst sista. Det finns ju ett berg i Hyrule: Death Montain och man ska ju in i Hyrule. Undrar om Gorons och Zoras finns i Twilight Princess?
Rekommendera inlägg