Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Alla metal eller hårdrockare som finns därute. Vilken är eran absoluta metalfavorit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Har ingen favorit, det är alltid olika ifrån time to time lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Det finns så många låtar som jag tycker är bra så jag kan inte nämna bara en. Tre av de bästa är HammerSmashed Face, I,Monarch och Rapture. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 hur f*n kan man lyssna på oljud? jag bara undrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 jo det går faktiskt --------------------- Rank 700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Det verkar så efter som att så många lyssnar på det... men, men. det är tur att vi är olika :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 In Flames - Trigger Tröttnar aldrig på den :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Min absoluta favorit är nog 'No time to cry' med Cradle of Filth. Redigerat 10 April 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Min absoluta favorit är nog 'No time to cray' med Cradle of Filth. Den bästa Cradle Of Filth låten enligt mig är Babylon A.D eller Born In A Burial Gown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 btw ja lyssnade en hel del på Rammstein för ett tag senn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 btw ja lyssnade en hel del på Rammstein för ett tag senn Skriv vilken som var din favoritlåt med dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Minn favvolåt me dom e nog Benzin eller Reise Reise fast Rosenrot,America å Du Hast e rätt bra oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.