Dretskit Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag tycker faktiskt Britney Spears. Alla vet nog hur hon ser ut :P Hon var väl ganska så snygg i början av in karriär med sedan har det gått nerför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 mm, nu ser hon bedrövlig ut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Natacha Peyre typ e rätt het :) Vad har ni sniffat?Natasha ser förjävlig ut! Liten späd kropp & gigantiska badbollar där brösten brukar sitta på vanliga kvinnor. Sedan ser hon inte direkt smart ut. Usch säger jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Håller med om att hon ser för mkt ut som en barbie (vad har ni sniffat, det ska jag säga till mina kompisar när de kaxar :lol: ) Redigerat 12 April 2006 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Min flört :wub: Nej, men ska vi ta nån lite mer känd så får det nog bli Elin Grindemyr. Grymt söt, fin kropp och underbart vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) aa, min kompis har en plansch med henne. mkt fin elin asså Redigerat 11 April 2006 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Nathalie Portman måste seröst vara jordens vackraste människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Så snygg är hon väl inte men hon duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Hon är översnygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) men sur.. Jag säger filip jers då :angry: Redigerat 12 April 2006 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 carmen electra är ju för j*vla snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Fy! Natacha Peyre , Ser så jäkla tillgjord ut. Fast riktig stora Bröd, det måste jag säga :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.