Pulpen Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) Det mest demokratiska vi har här i världen är tiden. Därför ska man utnyttja den på bästa sätt. carpe diem-teorin är bortglömd sen åratal, blekfis. :rolleyes: EDIT: Rowyn, om du vill skapa en tråd där man ska säga vad man tycker att mening med sitt liv är, så är det mest bara att säga vad man tror och inget annat. Det gör den här tråden mera som en som passar mer innuti "allmänt"-forumet, istället för ett forum där det är meningen att man ska debatera en fråga. Redigerat 13 April 2006 av Pulpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Meningen med livet är ju att kunna njuta av det, och ha roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jag tror definitivt att alla har sin lilla egna mening här i världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Göra vad du vill och vara lycklig, skaffa familj eller rädda liv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag hade sagt att lyckas, att få ett bra jobb och en underbar familj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 du har ju sagt att du inte vill ha familj och att du skiter i dina studier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 så liksom spara inte pengarna! Använd dom för roliga saker kom igen! Låt oss ha kul! Nja kanske det, ligger ju som sagt flera tusen back.Men stålarna är ju borta bara för att jag har levt livet så att säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Från början var det ju bara att överleva... Nu har nog alla sina egna små meningar i livet. T.ex. Mångas mening i livet är att uppnå något mål... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Meningen med livet är enligt mej är att man för sin generation vidare, lära sej massa saker, skaffa ett jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Dett ligger något i det du sa, SCD! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Att ha kul! annars skulle man ju inte vilja födas, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 du har ju sagt att du inte vill ha familj och att du skiter i dina studier. Jo, det är sant. Men det är inte heller min mening med livet. utan bara vad jag tror. Jag har ingen mening med livet. Kanske att få så många som möjligt att tänka som jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg