Guggo Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 få så många som möjligt att tänka som du.... snacka om att kasta bort ditt liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Well jag tror på att det är 42 frågan handlar till mestadels om grodor. Ok jag tror att meningen med livet är en obesvarbar fråga. För om någon skulle veta det skulle det spridas fort. Och då skulle allt vara perfekt. Men efter som det finns djur som inte kan fatta meningen med livet, så skulle de sabba allt. Men det är nog bara matematik och en rad slumpmässiga händelser. Egentligen tror jag att det är att komma till himmelen. In i härligheten av ren njutelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Meningen med livet är att hitta meningen med livet. När man har hittat meningen, så dör man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Eh... eller inte. Den sanna meningen är ju att ha kul hela tiden. Att göra som man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 jag visste inte att du var anarkist.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Meningen med livet är att hitta meningen med livet. När man har hittat meningen, så dör man. Så är det bara i Liftarens guide till galaxen böckerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag tycker vi borde flytta tråden till ett annat forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Meningen med livet är helt klart att fortplanta sig, det är hela meningen med livet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Men varför fortplanta i all evighet. All denna fortplantning borde väl ha någon mening? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Ja det är en del som den som skapade oss gjorde fel.. Själv så har jag ingen aning varför all dess fortplanting, Vi kommer att utrota oss själv så börjar allting om det är nog meningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Allt vad alla livsformer håller på med är att överleva och fortplanta sig. Alltså, enda anledningen till att vi är här är att sprida vår säd vidare så att arten överlever. Ganska meningslöst alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Vad händer sen när vi har fyllt upp hela våran jord då? vad händer då? Kommer det komma någon sjukdom som "Digerdöden" eller "Pesten" som utrotar ett par hundra miljoner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg