kola_king Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Inte vet jag, hungernöden fixar väl det antar jag. Eller så åker vi och hittar resurser på andra planeter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Hungernöden fixar ganska mycket men det ökar för fort, vi skulle behöva hitta resurser på andra planeter inom 100 år och det kommer vi inte hinna tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Nä, knappast. De övriga planeterna i vårt solsystem har inte så mycket att ge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Exakt vi kommer nog att dö ut antagligen av kärnvapenkrig eller av att vi blir helt enkelt för många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Tänkte bara lägga till här att den här tråden är om mening med livet, inte om undergången. :-) Meningen med livet måste vara evigheten. Allting ska fortsätta i en evighet. En evighet av fortplantning t.ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jo jag vet katten men vi måste spektulera lite om vad som händer när våran fortplatning fyllt upp hela jorden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Exakt som Mellanmjölk sa i ungefär : Du ger ditt liv en mening. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Meningen med livet är väl att leva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Att överleva och fortplanta sig är den enda riktiga anledningen till att vi föds. Sen har vi människor än ganska bra hjärna och kan därmed göra något av våra liv till skillnad från andra djur som bara överlever och fortplantar sig, och ibland leker lite under de yngre åren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Tyvärr har vissa hjärnor förstört en hel del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) ja det är synd... Redigerat 21 Maj 2006 av 1-an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Meningen med livet är att förnya och revolutionera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg