Shaddy Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jo det var skönt när pansardörrarna fälldes ner. Men f*n vad ont för Locke. Få en metallstång nerkörd i låret. Aj, asså. Och snart är det onsdag igen. Mystiken tätnar. Hahahaha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jo det var skönt när pansardörrarna fälldes ner. Men f*n vad ont för Locke. Få en metallstång nerkörd i låret. Aj, asså. Och snart är det onsdag igen. Mystiken tätnar. Hahahaha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Weeii, snart onsdag igen! Vem är eran favorit person i lost? Jag gillar Jack eller sawyer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 kollar lite ibland...när jag inte har annat för mig... dom kommer ju ingenstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag kollar på det varje gång... Sawyer är nog min favorit...(svar på Boba-Fetts fråga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag har aldrig tittat på Lost och kommer inte göra det heller... Jag blev aldrig lockad av Lost och man kan faktiskt inte följa alla teveserier på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag har sett nåt avsnit men d e efter lägdags :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag ligger före i Lost. (säger inte hur) Men iallafall så är fången i luckan ni vet. Han är en av "the others" och han sa så här i det 19:e avsnittet: "I will never give you Walt" och så kom micheal tillbaka helt slut springande genom skogen. Nu blir ni allt spända va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag ligger före i Lost. (säger inte hur) Men iallafall så är fången i luckan ni vet. Han är en av "the others" och han sa så här i det 19:e avsnittet: "I will never give you Walt" och så kom micheal tillbaka helt slut springande genom skogen. Nu blir ni allt spända va? men skriv inte vad som händer! då blir det inte lika spännande för oss andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vad hände i senaste ? det ryktas om att det var ovanligt spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floorball Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Lost är ju det grymmaste som skapats på tv!!! Man blir helt fängslad och vill bara se mer... Ska köpa säsong 2! (har 1:an såklart) Sawyer är ju lätt skönast! Dock gillar jag inte jack då han är lite "hjälte wannabee", men han behövs. De har verkligen tänkt ut hela storyn ordentligt, det gillar jag. "tillbakablickarna" är ju intressanta också då man får se vad som hänt alla innan de blev "lost". Två tummar upp för Lost! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Som ni alla vet vid det är laget så är " the others " bara några som luras eller nått! Såg ni inte att Claire för några dagar sen hittade lös skägget och teater-lim, några smutsiga o trasiga jackor! Och några vet att de är på ön men hjälper dem inte! De slängde ju ner maten med en fallskärm! det måste ha vart därför som dörrarna stängdes! Så.. idag kommer lost igen! PS. Sista avsnittet för sesongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.