Salsamackan Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 hur hittar man mewto efter man har klarat pokemon ligan B) har letat i evigheter :unsure: förlåt stav fel! mena var hittar man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 i celadon Cave tror jag den heter... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 i den där misty staden, där ska du upp(där de finns massa tränare som man har mött) sen vänster, sen ner genom gräset sen surfar du neråt, sen går du in i den grottan, de stog en gubbe där förut nu e han borta(om du har klarat E4), sen går du runt i grottan, ja kommer inte ihåg vilket håll sen hittar du honom där nånstans, i slutet av grottan i Lv. 70 me attackerna: Psychic, Recover, den me 3 st trianglar (kommer inte ihåg va den heter), den sista kommer ja inte heller ihåg ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Gamer Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) Jag mötte honnom på Leaf Green. Hahahahah tänkte jag nu ska jag fånga Mewto med min MASTER BALL! Sen märkte jag att jag hade glömt den i pcn. :P Redigerat 14 April 2006 av Tibia Gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag mötte honnom på Leaf Green. Hahahahah tänkte jag nu ska jag fånga Mewto med min MASTER BALL! Sen märkte jag att jag hade glömt den i pcn. :P HAHAHA den var bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Fast man måste hjälpa celio på one island med hans grejsimojser sen kan man komma in i grottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 ja men han undrade väl bara var han va?? annars läste jag väl fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Fånga ditt spels legendariska hund istället för Mewtwo med Master Ball. Mewtwo går att fånga utan, och det är jobbigt med Raikou, Entei och Suicune. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 mm så gjorde jag på emerald köp bara många pokebollar eller great bollar mewtwo kan ju ändå inte sticka använd Masterball på en som kan sticka... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) hur hittar man mewto efter man har klarat pokemon ligan B) har letat i evigheter :unsure: förlåt stav fel! mena var hittar man Du moste ha klarat alla islands och sen bara go tillbaka till Celadon cave so kommer inte vakten sto det lengre. Jag gor en guide till dig som beretar nogra steg till the islands Steg1.Klara pokemon ligan och ha en pokedex hogre en 70(tror jag eller kanske 60 eller 50) Steg 2.Med din pokedex efter steg ett go till prof.Oak han vill ge dig en updatering av den.Jag tror han ger dig ett pass till islands 1,2,3(Po island 1 kan du fonga Moltres) Steg 3.go till staden med alla botarna och froga om du kan fo oka med till non av dessa islands. steg 4.dra till island 1 och go in i stora poke centret och prata med Celio. Steg 5.Dra up berget po island 1 och du kommer se team Rocket bygga en tunnel.Sloss mot dem(och klart vinn over dem) Steg 6.Dra lengre up berget och sloss mot Moltres(forsok och fonga honom) Sen for du klura utt resten sjelv(Om du behover hjelp Pma mig Hoppas guiden har hjelpt. Redigerat 23 April 2006 av snubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 hu? man kan väll inte fånga mewtwo på emerald kakashi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg