Backspace Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag undrar vad för sorts Mario Party spel som kommer då! Kanske Mario Party 47! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Det är inte ens säkert att vi lever 2030 så spela nu. Har inte klimatet blivit kallare om 50 år ungefär så kommer Polar isarna smält så mycket att Städer som London, New york och tokyo kommer vara helt översvämmade. Tänk på det ni miljöbovar som eldar med olja!!! ja jag stick ut härifrån nu godnatt :huh: Redigerat 2 Februari 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Typ som det känns om man får ett skott på vaden eller p åarmen typ. Och en virtuell hjälm så man kan vrida sej omkring och se hur spelet är och vara med i spelet med hönder och vapen. men jag tror det kommer att bli en hall med virtuella dräkter + hjälm sen ska man med hjälmen se data gjorde skott, effekter, monster, miljö etc. mycket verkligt (så verkligt som verkligheten är). Men då lär man köra ensam mot monster eller mot kompisar, och ingen lär äga ett sådant spel för det kommer nog kosta väldigt mycket.. Annars tror jag att spelen blir snabbare, mindre, mycket bättre grafik och så. Så hoppas jag att det blir. Men vem har sagt att inte många skulle äga ett sånt det kanske blir vanligt då :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag tror inte att man har någon slags hjälm äller så så tidigt utan jag tror att på tex skjutar spel så har man en slags pistol som Tv:n känner av var man skjuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Metabee: Du måste ha lokal med utrustning, t.ex. 4 hjälmar, kläder, kanske vapen etc. Sen spelet. Spelet lär kanske kosta nästan 1000 kronor, lokalen kanske du måste hyra vilket ytterligare några tusen ryker bort, dräkterna lär kosta minst 10 000 var och jag tror ingen skulle betala 50 000 för hela paketet... Nej, smartast är ju att köpa in en massa sådant och ta en kostnad på 100 :- pers så tjänar man på det och alla kan ta nytat av det. Smart och enkelt. Alla äger ju inte en egen gokart bana med 6 st. gokarts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Om det skulle bli så coolt tycker jag tack för alla svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Metabee: Du måste ha lokal med utrustning, t.ex. 4 hjälmar, kläder, kanske vapen etc. Sen spelet. Spelet lär kanske kosta nästan 1000 kronor, lokalen kanske du måste hyra vilket ytterligare några tusen ryker bort, dräkterna lär kosta minst 10 000 var och jag tror ingen skulle betala 50 000 för hela paketet... Nej, smartast är ju att köpa in en massa sådant och ta en kostnad på 100 :- pers så tjänar man på det och alla kan ta nytat av det. Smart och enkelt. Alla äger ju inte en egen gokart bana med 6 st. gokarts? 4 Hjälmar: Ta dem du har eller låna från nån du kännerKläder: Så du är en nudist aha Vapen <_< barn får inte ha vapen i Sverige Lokal: Var har du din tv vanligast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Men för fn 0013!! Du köper inte en låda och slänger lite elektroniska grejer i den och sedan är det ett PS2?! Samma sak gäller detta! Högteknologiska sensoriska dräkter med hjälmar med skärm som gör att motståndaren kan bli typ James Bon eller vem som helst. Ganska grymt, så man kan inte bara låna.. vi snackar inte om paint ball.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag tror spelen blir mycket mer 3 dimensionella, typ att man upplever att man är med i spelen. Att man känner slagen mot kroppen, att man går och använder händerna i verkligheten som i spelet! Det vore väldigt coolt om det vore så, men svårt o dyrt. Men grafiken blir nog 5 gånger bättre än vad den är idag. Tänk dej hur grafiken var för 10 år sedan jämnfört med idag? Stor förändring, och det blir bara bättre + att datorerna kommer att vara mycket mindre och snabbare om bara några år. :lol: Man kan ju spela spel med egna rörelser men inga slag känner man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Xray: Ja men i framtiden blidet bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) man komer typ inte kunna se skillnad på verklighet och tv/data-spel. jag tro att allt kommer vara i VR (virtual reality)Där kan jag hålla med. Spelen kan bli i Virtual Reality. LOL! Sen när man stänger av så tror man att man fortfarande spelar o slår ihjäl sin morsa. :P Redigerat 4 Februari 2004 av YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) isåfall vore de j*vlit kul att spela zelda. :lol: Föresten borde de göra ont när man kör fajtingspel tillsammans. :huh: Redigerat 4 Februari 2004 av Bowser Jr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.