kerex132 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 DET blir su här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) asså jag råkade ta bort HLServer mappen please hur får jag tillbacak har provat installer a om men får ej tillbacka *gråter* :( :( :( :( sry för dubbel Redigerat 18 Mars 2008 av kisss97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 asså jag råkade ta bort HLServer mappen please hur får jag tillbacak har provat installer a om men får ej tillbacka *gråter* :( :( :( :( sry för dubbel http://serverhjalpen.info/modules.php?name...iewtut&id=2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Men... e detta till counter-strike source? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe4 Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 finns de någon som kan svara om detta är till source eller 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 finns de någon som kan svara om detta är till source eller 1.6 hldsupdatetool.exe -command update -game cstrike -dir c:/hlserver Alltså Counter-strik 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3n0n Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 när jag installerar hlds och skriver cmd i kör så kommer de upp ett medelande som ser ut så här C:\WINDOWS\system32\cmd.com NTVDM CPU upptäckte en otillåten instruktion. CS:0f48 IP:00fd OP:dd ae dd 48 0f välj stäng för att avsluta programmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emiiowen Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 tja! jag har gjort allt som har stått men när jag går in på servern och tex skriver /rank står d bara ML_NOTFOUND(LANG) det gör de på alla amx jag använder?? tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinklint Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 En av dem enklaste guiderna någonsin. jag rekommenderar denna väldigt mycket! HAr alltid funkat för mig, aldrig något krongel mycket bra beskrivningar :D har nog instalerat detta 10 gånger nu för har tatt bort det så fort ja blir tröt på att ha server uppe men en mycket bra guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 jag hittar inte HLDS.exe. i HLSERVER vad har hänt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
niRRe Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 riktigt bra hjälp! har dok ett problem! nu när jag gjort exakt som det står, så står det bara när jag ska trycka på start server: HLDS Launcher har slutat att fungera vad äre för fel måste ha hjälp snabbt!! så här blir det!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Tja, gjort det där CMD vid Start>kör, skrivit rätt och allt! men när den komma typ till 98% står det connection reset, sunsock nått, error 10054. connection reset by peer. hur ska jag göra? :huh: snälla, säg vad jag måste göra! maila [email protected]! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg