Hoppa till innehåll

Så Skapar Du En Riktig Server.


Salzalada
 Dela

Rekommendera inlägg

Bra guide, men om jag delar internet med min brors dator, kommer det funka att skapa en server? Min kompis har sagt att det inte går om man delar internet. Svara så snabbt ni kan för jag är sugen på att skapa min egen server :(

Du menar via en router? Du kan såklart skapa en server om du har router, dock behöver du öppna den port som du använder till servern.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Bra guide, men om jag delar internet med min brors dator, kommer det funka att skapa en server? Min kompis har sagt att det inte går om man delar internet. Svara så snabbt ni kan för jag är sugen på att skapa min egen server :(

Du menar via en router? Du kan såklart skapa en server om du har router, dock behöver du öppna den port som du använder till servern.

 

Ja, via router. Jag är lite nybörjare på router och sånt. Vad menar du med dock behöver du öppna port som du använder till servern?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra guide, men om jag delar internet med min brors dator, kommer det funka att skapa en server? Min kompis har sagt att det inte går om man delar internet. Svara så snabbt ni kan för jag är sugen på att skapa min egen server :(

 

Du menar via en router? Du kan såklart skapa en server om du har router, dock behöver du öppna den port som du använder till servern.

 

Ja, via router. Jag är lite nybörjare på router och sånt. Vad menar du med dock behöver du öppna port som du använder till servern?

 

http://guider.serverhjalpen.info/visit_link.php?id=20

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Omg, efter att jag har skrivid cd../Hlserver och sen hldsupdatetool.exe -command update -game cstrike -dir c:/hlserver så står det: Failed to connect to any generalIDirectoryServer, WinSock error 10061 "Connection refused" . VARFÖR STÅR DET SÅ? Innan jag installera om min dator gick det hur bra som helst ;S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

om ni undrar varför jag la inlägg va det om steam validation Rejected men jag hitta hur mnan hitta det.. jag vet bara inte hur man raderar inlägg vet bara hur man ändrar:) e liten naab på detta för har typ registerat mig precis..

Redigerat av Radompers
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

:ph34r: :ph34r: lol bara skoja ee men det värkar vara bra lite tråkigt i längden mvh kungen av cs :kung:

 

om ni undrar varför jag la inlägg va det om steam validation Rejected men jag hitta hur mnan hitta det.. jag vet bara inte hur man raderar inlägg vet bara hur man ändrar:) e liten naab på detta för har typ registerat mig precis..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

:ph34r: :ph34r: lol bara skoja ee men det värkar vara bra lite tråkigt i längden mvh kungen av cs :kung:

 

om ni undrar varför jag la inlägg va det om steam validation Rejected men jag hitta hur mnan hitta det.. jag vet bara inte hur man raderar inlägg vet bara hur man ändrar:) e liten naab på detta för har typ registerat mig precis..

 

 

Pff? Kungen av cs? Dröm..

 

Lär dig stava btw..

 

Nice guide! Testar det imorgon!

 

EDIT: Länken funkar inte..

Redigerat av pouya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...