waddis Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Halloj! Jag undrar om Diablo 3 ska komma. Jag har tokspelat 2:an innan och jag har väntat att få veta om trean ska komma e de nån som vet något eller någon hemsida jag kan kolla på för jag vill jättegärna veta! Hoppas att de kommer :kung: //Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Diablo III ska komma. Det är ganska säkert. PcGamer har skrivit om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Blizzard har sagt att det är i produktion ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Om det kommer ut ska man ju lungt köpa det! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Tänker INTE köpa det enligt MEJ suger diablo spelen hårt. T-ex finns ingen handling det går bara ut på meningslöst dödande typ <_< :angry: . Enligt mig :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Säg nåt spel som inte gör det förutom The Sims? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Säg nåt spel som inte gör det förutom The Sims? T-ex gta serien (jaja dödande där också men grym handling och story) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Det är lika j*vla mycket dödande där också. Meningslöst också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Det är lika j*vla mycket dödande där också. Meningslöst också. där satt den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) Det är väl en ganska så stor handling i Diablo men ganska så menings lös. Stoppa Djävulen och hans armer är väl en handling? Lika menigslöst i GTA där man ska döda för pengar och så vidare. Så ärligt tror jag att det är lika mycket meningslös handling i GTA och Diablo 2 Redigerat 12 April 2006 av tvspelsrobert3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) Det är väl en ganska så stor handling i Diablo men ganska så menings lös. Stoppa Djävulen och hans armer är väl en handling? Lika menigslöst i GTA där man ska döda för pengar och så vidare. Så ärligt tror jag att det är lika mycket meningslös handling i GTA och Diablo 2 där satt den också! Redigerat 13 April 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Det ska jag köpa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.