Hoppa till innehåll

Nintendo Ds


Gäst ENGULBanaaAaAaN

Är det värt pengarna?  

54 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Men  vafan ger er fanboys!

 

Båda konsolerna är bra på sina håll fatta.

 

DS

Touchscreen

2 skärmar

Mario, Link m.fl

 

PSP

Suverän Grafik

Se på filmer, lyssna på musik utan att ha någon tillbehör.

GTA m.fl

 

Jo, men det är helt onödigt att han ska komma in i en tråd om DS och skriva om PSP.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Men  vafan ger er fanboys!

 

Båda konsolerna är bra på sina håll fatta.

 

DS

Touchscreen

2 skärmar

Mario, Link m.fl

 

PSP

Suverän Grafik

Se på filmer, lyssna på musik utan att ha någon tillbehör.

GTA m.fl

 

 

Jag håller nog med Shadow of Darkness.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte varför alla tycker NDS är så bra!

NDS är ju inte alls bra gemfört med andra konsoller... Är det bara för att alla är så fattiga och bara har råd till NDS och inte till PSP. Därför försvarar de sin konsoll som NDS bara för de har den! Hehehe...  :meddum:

 

Ja men ser man på, tolvåringen gör sig hörd på nätet där han kan vara så cool han bara vill. Och det var ju moget sagt, jättemoget. Jag tycker faktiskt vi ger en stor applåd för Raseborg som är så rik så att han har råd att skryta med sin exklusiva PSP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte varför alla tycker NDS är så bra!

NDS är ju inte alls bra gemfört med andra konsoller... Är det bara för att alla är så fattiga och bara har råd till NDS och inte till PSP. Därför försvarar de sin konsoll som NDS bara för de har den! Hehehe...  :meddum:

 

 

HAHAHAHAHA! Jag har faktiskt PSP och DS och jag vet att DS är mycket billigare än psp. Och PSP är dessutom bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"HAHAHAHAHA! Jag har faktiskt PSP och DS och jag vet att DS är mycket billigare än psp. Och PSP är dessutom bättre! "

 

Ja det var roligt HAHAHA !...

 

Men back to topic

Redigerat av outside enemy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DS är inte alls speciellt bra, ja har den. Grafiken är rätt så dålig :angry:  (om man inte tänker på nintendogs) och internet wi-fi funktionen funkar dåligt. Spelen har också dålig styrning. Jag har också en PSP och ja kan säga att den är mycket bättre, om ja skulle betygsätta DS så får den 6 av 10 medan PSP 10 av 10 :kung: .

 

 

Gå och göm dig. I så fall har du dem gammla ds spelen. Grafiken är inte dålig den duger. Hmpft. Dagens ungdom..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DS är inte alls speciellt bra, ja har den. Grafiken är rätt så dålig :angry:  (om man inte tänker på nintendogs) och internet wi-fi funktionen funkar dåligt. Spelen har också dålig styrning. Jag har också en PSP och ja kan säga att den är mycket bättre, om ja skulle betygsätta DS så får den 6 av 10 medan PSP 10 av 10 :kung: .

 

 

JAJA... Jag orkar inte höra på alla Ds älskare längre! Kollar in någon annan tråd i något forum med något lite bättre än DS!

Redigerat av Raseborg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...