Darkdevil Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 vilka resurser ska man samla på starcraft ska man samla typ guld eller nått sånt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 typ något kristalliknande e det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 typ något kristalliknande e det iaf är det inge mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 ne men det är olika värde på dom tror jag ja just det sen ska du samla gas också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 ne men det är olika värde på dom tror jag ja just det sen ska du samla gas också ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 *rättar* Mineraler och Gas är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 *rättar* Mineraler och Gas är det. ok :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 lol, samla båda ~~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
96philip Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 vilka resurser ska man samla på starcraft ska man samla typ guld eller nått sånt eller? nej man ska samla på minerals och vespane gas :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Mineraler är som pengar och gas behöver man typ baratill byggnader har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 mineral och gas är det enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 är det nån som kör det på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.